موبایل

گلکسی A55 و A35 از آزمایش نمایشگر Dxomark سربلند بیرون آمدند

براساس گزارش منتشرشده، گلکسی A55 5G و گلکسی A35 5G از کیفیت صفحه‌نمایش بسیار خوبی برخوردار هستند.

همواره Dxomark را به‌دلیل آزمایشات دقیق و عمیقی که انجام می‌دهد میشناسیم. Dxomark همیشه نمایشگر جدیدترین گوشی‌های‌هوشمند را بررسی می‌کند و به‌آنها نمره می‌دهد. درحال‌حاضر قرعه به‌نام گلکسی A55 و گلکسی A35 افتاده که توانسته‌اند به‌ترتیب امتیازهای 141 و 134 را بدست بیاورند.

به‌گزارش گیزچاینا، این دو دستگاه جزء رهبران بخش‌های خود هستند و از کیفیت صفحه‌نمایش بالایی برخوردار هستند. شاید نمایشگرهای بهتری ازاین دو وجود داشته باشد، اما نباید فراموش کرد که این جزء گوشی‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شوند و توانسته‌اند امتیاز بالایی را کسب کنند.

تست کیفیت صفحه‌نمایش گلکسی A55 5G

امتیاز نمایشگر گلکسی A55 در Dxomark

در تستی که Dxomark روی نمایشگر گلکسی A55 انجام داده، این دستگاه توانسته امتیاز کلی 141 را کسب کند. Dxomark در گزارش خود می‌نویسد: گلکسی A55 زیر نور خورشید، خوانایی خوبی را ارائه می‌دهد، رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد، تجربه تماشای ویدئوی دلپذیری را ارائه می‌دهد و همچنین می‌تواند سطح روشنایی مناسبی را برای محتوای HDR10 ارائه دهد.

درکنار تمام مزایایی که دارد، قطعاً معایبی نیز وجود دارد؛ در ادامه گزارش Dxomark آمده که نمایشگر گلکسی A55 درحالت خودکار در محیط‌های تاریک، روشنایی زیادی دارد. همچنین در زاویه دیدهای خاصی، حاشیه‌های صورتی به سبز دیده شده است.

تست کیفیت صفحه‌نمایش گلکسی A35 5G

امتیاز نمایشگر گلکسی A35 5G در Dxomark

Dxomark بعد از تست صفحه‌نمایش گلکسی A35 5G، به این تلفن امتیاز 134 را داده است. از جمله مزیت‌های صفحه‌نمایش این دستگاه عبارتند از:

  • نمایش دقیق رنگ‌ها در شرایط نوری مختلف
  • مشاهده بدون مشکل صفحه‌نمایش زیر نور خورشید

دراین آزمایش آمده که نمایشگر گلکسی A35، گاهی لمس‌های ناخواسته ارائه می‌دهد که آزار دهنده است.

بااین‌حال، این دو تلفن میان‌رده، یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در بازار را دارند که ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برد. نظرشما درباره این دو دستگاه چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *