موبایل

گلکسی M13 5G آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 را دریافت می‌کند + ویژگی‌ها

در ادامه انتشار آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 توسط سامسونگ، اکنون گیزموچاینا گزارش می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی M13 5G این آپدیت را دریافت می‌کند. در ادامه برای جزئیات آپدیت جدید باما همراه باشید.

گلکسی M13 5G در ابتدا با اندروید 12 عرضه شد و با دریافت این آپدیت، اکنون دومین به‌روزرسانی بزرگ خودش را دریافت می‌کند و فقط می‌تواند دو آپدیت نرم‌افزاری بزرگ دیگر را دریافت کند. براساس اعلام سامسونگ، این گوشی‌هوشمند می‌تواند تا اندروید 16 را دریافت کند. برای نصب آخرین به‌روزرسانی، به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب بروید و آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 را دانلود و نصب کنید.

درنظر داشته باشید که این آپدیت درحال‌حاضر در هند عرضه شده و به‌زودی برای سایر مناطق نیز منتشر می‌شود.

آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 گلکسی M13 5G

ویژگی‌های آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 برای گلکسی M13 5G

کاربران گلکسی M13 5G با دریافت آپدیت جدید، می‌توانند انتظار پنلی سریع و ساده را برای دسترسی به تنظیمات پرکاربرد، کتابخانه ایموجی تازه‌سازی‌شده و یک فونت پیش‌فرض مدرن داشته باشند.

اکنون ویجت پخش‌کننده رسانه با یک انیمیشن موجی‌شکل پویا تغییر می‌کند؛ این درحالیست که ویجت ساعت صفحه قفل گزینه‌های اندازه، سبک و مکان بیشتری را برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد.

درآپدیت جدید، ظاهر برنامه‌های اصلی سامسونگ مانند گالری، اینترنت، پیام‌ها، تلفن، یادآوری‌ها و سایر موارد تازه می‌شوند. اکنون ویرایشگر عکس سامسونگ، دارای کنترل‌های ساده‌تری برای ویرایش تصاویر است. این درحالیست که درآپدیت جدید، یک ویرایشگر ویدئو جدید اختصاصی به‌نام استودیو «Studio» معرفی می‌شود که می‌تواند فایل‌های ویدئویی شما را ویرایش کند.

گلکسی M13 5G

مشخصات گلکسی M13 5G

سامسونگ برای این دستگاه از یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.6 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس استفاده کرده است که از تراشه اگزینوس 850 قدرت می‌گیرد و انرژی خودش را از باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 واتی، تأمین می‌کند.

تلفن دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. این دستگاه به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربین سه‌گانه اصلی 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 5 مگاپیکسلی و عمق 2 مگاپیکسلی در پشت مجهز است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید