موبایل

گلکسی M35 سامسونگ با تراشه اگزینوس 1380 در گیک‌بنچ ظاهر شد

در ادامه می‌توانید مشخصات گلکسی M35 که در گیک‌بنچ ظاهر شده است را مشاهده کنید.

سامسونگ به‌تازگی تلفن‌های گلکسی A35 و A55 را معرفی کرده و خط تولید میان‌رده‌های خود را تقویت کرده است. اکنون خبری منتشرشده مبنی‌بر رویت گلکسی M35 در گیک‌بنچ که به‌شما اجازه می‌دهد برخی از مشخصات این تلفن جدید را بررسی کنیم.

براساس گزارش گیزچاینا، گلکسی M35 با کد SM-M356B در گیک‌بنچ ظاهر شده و از همان تراشه اگزینوس 1380 گلکسی A54 5G و گلکسی A35 5G قدرت می‌گیرد. تراشه مذکور، براساس فرآیند 5 نانومتری تولید شده و دارای پیکربندی هشت‌هسته‌ای متشکل از 4 هسته Cortex-A78 با کارایی‌بالا با فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای انجام کارهای سخت و 4 هسته کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز برای کارهای ساده. اگزینوس 1380 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 هماهنگ می‌شود.

از دیگر مشخصات این تلفن که در گیک‌بنچ ظاهر شد، 6 گیگابایت رم و راه‌اندازی دستگاه با اندروید 14 و احتمالاً رابط‌کاربری One UI 6.1 بود.

مشخصات گلکسی M35 در گیک‌بنچ

مشخصات احتمالی گلکسی M35

این‌ها تمام مشخصات گلکسی M35 5G بود که در گیک‌بنچ ظاهر شده است؛ بااین‌حال، باتوجه به تاریخچه گوشی‌های سری M سامسونگ و شباهت‌های آن‌ها با همتایان خود در سری A می‌توان حدس‌هایی درباره سایر مشخصات آن‌ها زد. در ادامه برخی از حدس‌ها درباره مشخصات گلکسی M35 را بررسی خواهیم کرد:

  • صفحه‌نمایش: احتمالاً گلکسی M35 راه نسل‌های پیشین خود را ادامه می‌دهد و از یک نمایشگر 6.6 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 استفاده می‌کند.
  • باتری: طول‌عمر و استقامت یکی از ویژگی‌های بارز موبایل‌های سری M بوده است؛ تصور می‌شود که این مدل انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپری دریافت کند.
  • دوربین: درحالیکه جزئیاتی دراین‌باره در دسترس نیست، اما احتمالاً مانند مدل‌های مشابه سری A خود از دوربین‌های چندگانه بهره می‌برد که قابلیت‌های مناسبی برای ضبط تصویر و فیلم ارائه می‌دهند.
  • ذخیره‌سازی: گلکسی M35 احتمالاً حافظه‌ ذخیره‌سازی پایه 128 گیگابایتی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از طریق اسلات کارت‌حافظه میکروSD آن را افزایش دهند.
  • طراحی: درحالی که هنوز طراحی این دستگاه فاش نشده، اما با توجه‌به تاریخچه‌ای که از سری M سراغ داریم، می‌توانیم منتظر گلکسی M35 با یک طراحی کاربردی و کاربرپسند باشیم که ارگونومی خوبی دارد.
  • نرم‌افزار: همانطور که در گیک‌بنچ مشخص است، این تلفن با اندروید 14 عرضه می‌شود که انتظار داریم با رابط‌کاربری One UI 6.1 پوشانده شود.

درنظر داشته‌باشید که سامسونگ تاکنون هیچ مشخصاتی را تأیید نکرده و مشخصاتی که دربالا ذکر کردیم، صرفاً حدس و گمان هستند. اما باتوجه‌به رویت دستگاه در گیک‌بنچ، می‌توانیم انتظار داشته‌باشیم که در هفته‌های آینده، گلکسی M35 مراحل صدور گواهینامه‌ از نهادهای نظارتی را طی کند.

گلکسی M35 این پتانسیل را دارد که بعنوان یک تلفن هوشمند کاربردی، قانع‌کننده و کاربرپسند معرفی شود. می‌توانیم از گلکسی M35 انتظار یک دستگاه با پردازنده قدرتمند، باتری بادوام، نرم‌افزار کاربرپسند و تجربه‌کاربری روان را داشته باشیم.

نظرشما درباره گوشی آینده سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *