موبایل

مشکل اثر انگشت سری گلکسی S23 به‌زودی رفع می‌شود

مشکل خواننده اثر انگشت سری گلکسی S23 که بعد از آپدیت One UI 6.1 ایجاد شده، به‌زودی حل می‌شود.

چندروز پیش که سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای سری گلکسی S23 منتشر کرد، چندین ویژگی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی برای این سری عرضه شد، درمقابل چندین مشکل هم برای تلفن‌های این سری ایجاد شد که مهم‌ترین آن‌ها مشکل اثر انگشت است.

سم‌موبایل در گزارش خود می‌گوید: سامسونگ در انجمن خود اعلام کرده که از مشکل ایجاد‌شده برای حسگر اثر انگشت در اثر آپدیت جدید One UI 6.1 آگاه است و به‌زودی آن‌را با یک آپدیت جدید رفع می‌کند. در حالیکه سامسونگ هیچ بازه‌زمانی را برای آپدیت معرفی نکرده، این رسانه معتقد است که مشکل با آپدیت آوریل 2024 رفع خواهد شد.

درحال‌حاضر، فقط گوشی‌های سری گلکسی اس24، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 موفق به دریافت آپدیت آوریل 2024 شده‌اند و به‌نظر می‌رسد برای چند روز آینده هم سری گلکسی اس23 این آپدیت جدید را دریافت می‌کنند.

مشکل اثر انگشت در سری اس23 بعد از آپدیت One UI 6.1

در گزارش‌هایی که کاربران ارسال کرده‌اند، گفته شده که با فشردن دکمه پاور و یا دوبار ضربه‌زدن روی صفحه، آیفون خواننده اثرانگشت نمایش داده نمی‌شود که بتوان تلفن را باز کرد.

حتی برخی گزارش داده‌اند، اگر انگشت را درمحل خواننده اثرانگشت قرار دهید، بازهم دستگاه باز نمی‌شود و باید انگشت خود را بردارید و دوباره اقدام کنید تا دستگاه باز شود. همین مشکل باعث‌شده تا بسیاری از کاربران ناراضی باشند. اما طبق شواهد این مشکل تا چند روز آینده رفع خواهد شد.

آیا شماهم این مشکل را دارید؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید