موبایل

گلکسی S24 FE زودتر از حد انتظار معرفی می‌شود

تولید گلکسی S24 FE آغاز شده و زودتر از حد انتظار به بازار عرضه می‌شود.

اواخر سال 2023 بود که سامسونگ تلفن گلکسی اس23 اف‌ای را معرفی کرد. تاکنون خبرهای زیادی درباره گلکسی S24 FE منتشر نشده، اما امروز یک رسانه کره‌ای مدعی‌شده که سامسونگ تولید این دستگاه را آغاز و قرار است آن را زودتر عرضه کند.

طبق گفته اندرویداتوریتی، رسانه کره‌ای Elec در گزارش خود عنوان کرده که یکی از تأمین‌کنندگان سامسونگ، تولید انبوه تراشه‌های درایور نمایشگر برای گلکسی S24 FE را آغاز کرده است. علاوه‌براین این رسانه مدعی است که سامسونگ قصد دارد نسخه FE سری گلکسی S24 را زودتر از سال گذشته که در ماه اکتبر (پاییز) معرفی شد، در ماه ژوئن تا آگوست (تابستان) عرضه کند.

این رسانه همچنین مدعی‌شده که حجم تولید انبوه گلکسی اس24 FE برنامه‌ریزی شده است؛ این رسانه آمار دقیقی ارائه نکرده و صرفاً به گفتن (میلیون‌ها دستگاه) بسنده کرده است؛ این درحالیست که این وبسایت سال گذشته تولید گلکسی اس23 FE را 3 میلیون‌دستگاه عنوان کرده بود و آمار دقیقی را ارائه کرد.

تاکنون اخبار زیادی درباره مشخصات گلکسی اس24 اف‌ای منتشرنشده، تنها بعضی از معدود خبرهایی که پیش‌تر منتشر شده بودند، به تراشه این دستگاه اشاره داشتند و مدعی بودند که سامسونگ برای این مدل از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 استفاده می‌کند. این درحالیست که گلکسی S23 FE از تراشه سری گلکسی اس22 استفاده کرد و از تراشه‌های پرچمداران نسل خود استفاده نکرد.

به‌هرحال، سامسونگ برای تولید گوشی‌های FE، رویه‌های تقریباً یکسانی داشته است؛ این برند برای تمام گوشی‌های FE از باتری‌های 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، سیستم‌های دوربین سه‌گانه عقب انعطاف‌پذیر و گواهی IP68 استفاده کرده است. بنابراین اگر سامسونگ مجدد بخواهد رویه‌های گذشته خود را پیش بگیرد، می‌توانیم شاهد این ویژگی‌ها در گلکسی S24 FE جدید باشیم.

نظرشما درباره گوشی‌های FE سامسونگ چیست؟ اگر نسخه جدید FE سامسونگ عرضه شود، آن‌را خریداری می‌کنید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید