موبایل

گلکسی اس24 پلاس در اکثر کشورها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شود

سامسونگ سال گذشته، سری گلکسی اس23 را برای تمام بازارهای جهان فقط با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه کرد و مانند قبل از تراشه اگزینوس برای برخی بازارها استفاده نکرد. بااین‌حال شایعه‌ای منتشرشده مبنی‌براینکه این رویه در سری گلکسی اس24 به اوضاع قبل برمی‌گردد. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

براساس گزارش‌های منتشرشده، از سری گلکسی اس24، فقط مدل گلکسی اس24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای تمامی بازارها عرضه می‌شود و دو مدل گلکسی اس24 و گلکسی اس24 پلاس برای بسیاری از بازارها از تراشه اگزینوس 2400 استفاده خواهند کرد.

اما اخیراً پستی در شبکه‌اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده، که می‌گوید: فقط گلکسی اس24 استاندارد در بسیاری از بازارها با تراشه اگزینوس 2400 عرضه می‌شود و مدل پلاس همانند مدل اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای تمامی بازارهای استفاده خواهد کرد.

البته نباید فراموش کنیم که همه این‌ها شایعه هستند و هنوز چیزی بطور قطعی بیان نشده است. سامسونگ 12 روز دیگر در رویداد آنپکد سالانه خود از سری گلکسی S24 رونمایی می‌کند و احتمالاً دراین روزهای باقی‌مانده، صحت این شایعه‌ها مشخص می‌شود.

شما با تراشه‌های کوالکام موافق‌تر هستید یا اگزینوس؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید