موبایل

این‌ها ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24 سامسونگ هستند

به‌تازگی گزارشی منتشرشده که ویژگی‌های جدیدی از سری گلکسی اس24 سامسونگ را فاش کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا آن‌ها را بررسی کنیم.

تاکنون شایعات زیادی درباره ظاهر، طراحی، مشخصات فنی و قیمت سری گلکسی S24 شنیده‌ایم که همگی از حضور پرقدرت این سری خبر می‌دهند. بااین‌حال، امروز ویژگی‌های هوش‌مصنوعی سری گلکسی اس24 را فاش کرده‌اند که در ادامه به‌آن‌ها می‌پردازیم.

سامسونگ برای سری گلکسی اس24 از شعار «Galaxy AI» استفاده می‌کند که نشان‌دهنده این است که هوش‌مصنوعی بخش‌بزرگی از تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. در گزارش‌های قبلی ما فهمیدیم که این سری دارای ویژگی‌هایی همچون ترجمه زنده تماس و ویرایش عکس در زمان واقعی هستند.

اکنون فون‌آرنا از ویژگی جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی خبر می‌دهد که جستجو دایره‌ای نام دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید دور هر چیزی که در تصویر می‌بینید، دایره بکشید تا هوش‌مصنوعی آن را برای شما جستجو کند.

ویژگی جستجو دایره‌ای

از دیگر ویژگی‌های سری گلکسی S24 می‌توان به ادغام صفحه‌کلید سامسونگ و یادداشت‌ها با هوش‌مصنوعی اشاره کرد. گفته می‌شود این ویژگی‌ها آنقدر خوب هستند که بخواهید صفحه‌کلیدهای محبوبی همچون Gboard را برای همیشه کنار بگذارید. تلفن‌های جدید سری گلکسی S24 اکنون قادر خواهند بود تا صفحات وب را برای شما خلاصه کنند؛ این ویژگی زمانی مفید است که می‌خواهید یک مقاله طولانی را مطالعه کنید اما حوصله و وقتش را ندارید.

ادغام صفحه‌کلید و یادداشت‌ها با هوش‌مصنوعی

در ادامه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24 سامسونگ اینگونه آمده که گلکسی اس24 اولترا می‌تواند یادداشت‌هایی که با قلم S Pen نوشته شده‌اند را به فرمت‌های دیگری همچون ایمیل حرفه‌ای یا دعوت‌نامه متنی تبدیل کند.

با وجود ویژگی‌های هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24، اینگونه تصور می‌شود که این سری می‌تواند گوشی‌های برتر کنونی مانند پیکسل 8 گوگل را شکست دهد و آغازگر دوره جدید گوشی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی باشد. نظرشما درباره گوشی‌های جدید سری گلکسی S24 سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید