موبایل

دومین گوشی پرچمدار «اولترا» سامسونگ در راه است؟؟

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مدل گران‌تر گلکسی زد فولد 6 اولترا را عرضه کند.

مدت‌هاست که شایعاتی درباره مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 به‌گوش می‌رسد، اما تاکنون جزئیات دقیقی درباره مشخصات و قیمت این دستگاه منتشرنشده است؛ بااین‌حال، امروز گلکسی کلاب گزارشی را منتشر کرده که می‌گوید مدتی است، سامسونگ مشغول کار برروی مدل گران‌تری از گلکسی زد فولد 6 است که احتمالاً اولترا نامیده می‌شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد، این اولین‌باری است که این شرکت یک گوشی تاشو اولترا تولید می‌کند. با عرضه مدل اولترا، مطمئناً قیمت آن‌هم بسیار بالاتر از 1799 دلار گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

گلکسی کلاب در گزارش خود به دستگاهی با شماره مدل SM-F958 اشاره می‌کند که با شماره‌مدل گلکسی اس24 اولترا (SM-S928) مطابقت دارد. گلکسی کلاب در گزارش خود می‌نویسد: عدد 8 در انتهای شماره‌مدل، نشان‌دهنده یک مدل اولترا است. مثلاً گلکسی زد فولد 5 دارای شماره‌مدل SM-F946 است و انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 6 معمولی دارای شماره‌مدل SM-F956 باشد.

اندرویداتوریتی در گزارش خود درباره محدودیت منطقه‌ای گلکسی زد فولد 6 اولترا می‌گوید؛ این رسانه اعلام می‌کند که مدل اولترا جدید سامسونگ، فقط برای بازار کره‌جنوبی عرضه می‌شود و نمی‌توان آن‌را در هیچ بازار دیگری پیدا کرد.

بااین‌حال، اگرچه شماره‌مدل تازه کشف‌شده نشان‌دهنده یک مدل اولترا است، اما نمی‌توان فعلاً هیچ‌چیز را بصورت قطعی پذیرفت. باید صبر کرد و دید در آینده چه اخباری دراین‌باره منتشر می‌شود.

نظرشما درباره مدل اولترا برای گوشی‌های تاشو چیست؟ آیا می‌تواند یک برتری برای سامسونگ در بازار باشد؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید