ریپورتاژ آگهی

اکانت های قانونی برای ps5 چه مزایایی دارند؟

اگر به دنیای بازی‌ها علاقه‌مندید، حتماً می‌دانید که تهیه‌ی بازی‌های فیزیکی در ایران هزینه‌ی بالایی دارد. خرید یک بازی ممکن است برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد. به همین دلیل در برخی از کشورها، افراد به روش‌های دیگری برای بازی کردن علاقه‌مند شده‌اند، از جمله استفاده از اکانت‌های قانونی و ظرفیتی. با این اکانت‌ها می‌توانید به راحتی عناوین مورد علاقه‌تان را خریداری و بازی کنید. 

در این مقاله، با دنبال کردن ما، اطلاعات مهمی در مورد اکانت‌های معتبر برای پلی‌استیشن ۵ را برای شما فراهم کرده‌ایم. 

اکانت قانونی ps5 چگونه است ؟ 

برای انجام بازی‌های مورد علاقه خود، روش‌های گوناگونی وجود دارد که شامل خرید فیزیکی بازی، خرید نسخه دیجیتال از فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن، استفاده از اکانت‌های هکی ps5 و اکانت‌های قانونی ps5 می‌شود. در بازار بازی‌های ایران برای کنسول‌های پلی‌استیشن چهار و پنج، اکانت‌های قانونی به عنوان گزینه‌ای محبوب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شوند. این اکانت‌ها هم قیمت مناسب و هم امنیت قابل قبولی دارند، که به شما این امکان را می‌دهند که با خیال آسوده از اکانت و بازی‌های خود لذت ببرید. 

اکانت‌های قانونی معمولاً در سه ظرفیت مختلف به بازار عرضه می‌شوند و میتوان به توضیحاتی درباره‌ی این ظرفیت‌ها و نحوه‌ی تهیه آنها پرداخت. در ادامه، میخواهیم به شما توضیح دهیم که چگونه می‌توانید از این اکانت‌های قانونی بهره‌مند شوید. 

تفات اکانت هکی با اکانت قانونی 

اکانت قانونی یک حساب است که به صورت کاملاً قانونی توسط فردی خریداری می‌شود و سپس با سایر افراد به اشتراک گذاشته می‌شود. در این روش، هزینه اکانت بین تعداد مشترکان آن تقسیم می‌شود و هر فرد مشترک هزینه کمتری را پرداخت می‌کند. این اکانت‌ها دارای محدودیت‌های خود هستند و معمولاً به طور ظاهری به نام‌های ظرفیتی شناخته می‌شوند، به عنوان مثال ظرفیت 1، ظرفیت 2 و ظرفیت 3. 

از سوی دیگر، اکانت‌های هکی قیمت کمتری دارند و این نام نشان‌دهنده غیرقانونی بودن آنها است. این اکانت‌ها اغلب از هک شدن حساب شخص دیگر به دست می‌آیند. اما اکانت‌های قانونی به طور کامل به صورت قانونی خریداری شده‌اند و با وجود امنیت بالا، از اینکه به راحتی از بین بروند محافظت می‌شوند. بنابراین، توصیه می‌شود که از اکانت‌های قانونی استفاده کرده و از اکانت‌های هکی پرهیز نمایید. 

نحوه تهیه اکانت های قانونی ps5 

بسیار خوب که به تفاوت اکانت‌های قانونی و هکی و همچنین نکات مربوط به خرید این اکانت‌ها توجه دارید. این نکات مهمی هستند تا از مشکلاتی که ممکن است در خرید از منابع نامعتبر پیش آید، جلوگیری کنید. 

استفاده از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه، مانند وب سایت گیم سنتر (game-center.ir) با نماد الکترونیک، بسیار حیاتی است. اینگونه فروشگاه‌ها اغلب امکاناتی مانند پشتیبانی قوی، اطمینان از عدم قفل شدن بازی، امکان فروش مجدد و ارائه قیمت مناسب را فراهم می‌کنند.  

مشکلاتی که ممکن است در خرید از منابع نامعتبر پیش آید از جمله پشتیبانی ضعیف، قفل شدن بازی، عدم امکان فروش مجدد، قیمت بالا و تحویل دیر هنگام است. بنابراین، اهمیت دارد که پس از خرید از فروشگاه معتبر، اطلاعات مورد نیاز را به شکلی امن ارسال کنید تا اطلاعات اکانت به شما ارسال شود و شما از بازی با خیال راحت لذت ببرید. مثلا برای تهیه بازهایی مشابه اکانت قانونی Tekken 8  میتوانید به این سایت مراجعه کنید و ظرفیت مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

ظرفیت های اکانت های قانونی

ظرفیت های اکانت های قانونی 

تشکر از توضیحات جامع شما درباره اکانت‌های قانونی با ظرفیت‌های مختلف. مطالبی که فراهم کردید به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس نیازهای خود، اکانت مناسبی را انتخاب کنند. در زیر، متن را با یک ساختار دیگر بازنویسی می‌کنم: 

1. اکانت با ظرفیت اول: 

   – قیمت این اکانت‌ها کمتر است و به کاربران امکان می‌دهد به صورت قانونی از آنها استفاده کنند.  

   – معمولاً گارانتی ندارند و قابلیت بازی فقط به صورت آفلاین ممکن است. 

   – این اکانت‌ها قابلیت فروش مجدد را ندارند. 

2. اکانت با ظرفیت دوم: 

   – قانونی بودن این اکانت‌ها تضمین شده و قیمت آنها کمی بالاتر از ظرفیت اول است. 

   – دارای گارانتی مادام‌العمر هستند و قابلیت بازی هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین را فراهم می‌کنند. 

   – این اکانت‌ها دارای قابلیت فروش مجدد می‌باشند. 

3. اکانت با ظرفیت سوم: 

   – این اکانت‌ها تجربه بازی آنلاین را بدون محدودیت فراهم می‌کنند و برای ورود به بازی نیاز به اتصال اینترنت دارند. 

   – دارای قابلیت فروش مجدد و گارانتی مادام‌العمر هستند. 

   – به تمامی قسمت‌های بازی دسترسی دارند و هنگام اتصال به اینترنت، کاهشی در سطح خدمات ارائه شده به شما نخواهد داشت. 

این اطلاعات به کاربران کمک می‌کند تا با دانستن نکات مختلف، انتخاب مناسبی برای خود داشته باشند. 

سخن انتهایی 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در دنیای گیم و بازی با تجربه بهتری و بدون دغدغه‌های زیاد، بازی‌های مورد علاقه خود را با قیمت‌های مناسب و از اکانت‌های امن‌تری تهیه کنید. اکانت‌های قانونی PS5 هم امکان فروش مجدد را دارند، که می‌توانید این فرآیند را از سایت‌های معتبر مانند گیم سنتر انجام دهید. 

لطفاً اگر تجربه یا نظر خاصی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا سایر بازدیدکنندگان از این اطلاعات بهره‌مند شوند. همچنین، اگر این مقاله برای شما مفید بوده است، لطفاً لینک آن را به دوستان خود ارسال کنید تا آن‌ها نیز از تجربه بهتری در بازی‌های پلی‌استیشن 4 یا 5 بهره‌مند شوند. 

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *