ریپورتاژ آگهی

خرید مستقیم جم فری فایر با آیدی در گیمو گیفت

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در بازی محبوب فری فایر برای بدست آوردن انواع آیتم های جذاب بازی، اسلحه ها، لباس ها و همینطور حیوانات جذاب بازی بازیکن ها نیاز به جم که همان ارز بازی است نیاز دارند، به این صورت که با داشتن سلاح های پر قدرت امکان برنده شدن گیمر در بازی چند برابر می شود و همچنین به جذابیت بازی رقابتی نیز می افزاید.

برای پیشرفت در بازی یا باید به صورت مدام بازی کنید و در چالش ها برنده شوید و یا با مقداری هزینه جم فری فایر را خریداری کرده و به همه ی ویژگی های جذاب بازی را کسب کنید. در این مقاله قصد داریم به یکی از بهترین روش های خرید الماس Free Fire به نام خرید جم فری فایر میپردازیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید جم فری فایر با آیدی

در ابتدا شما را با انواع روش های خرید الماس فری فایر آشنا می کنیم، شما برای اینکه بتوانید جم فری فایر را تهیه کنید، باید به صورت غیر مستقیم و از سایت های واسطه استفاده کنید که از بهترین سایت های فروش جم فری فایر می توان به سایت معتبر گیمو گیفت اشاره نمود. بعد از انتخاب سایت واسطه دو روش خرید پیش رو دارید که شامل موارد زیر است:

  1. خرید خرید فری فایر با آیدی
  2. خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت

اگر روش اول را برای خرید الماس فری فایر انتخاب کردید، باید بدانید که نیازی نیست اطلاعات اکانت بازی را در اختیار سایت های واسطه قرار دهید. از آنجایی که برخی از افراد نسبت به اطلاعات حساب کاربری خود حساس هستند، پیشنهاد ما به شما نیز استفاده از این روش است.

شما می توانید علاوه بر خرید مستقیم جم فری فایر با آیدی در گیمو گیفت می توانید انواع آفرهای جذاب بازی فری فایر را دریافت کنید. لازم به ذکر است که سایت گیمو گیفت آپدیت و به روز است و ایونت ها و تمامی آفر ها به سرعت در سایت موجود و قابل سفارش می باشند.

یکی از نکات جذاب و قابل تاملی که سایت گیمو گیفت دارد، قیمت ارزان و سرعت بالای انجام سفارشات بازی است، خرید جم فری فایر مکس که نسخه با کیفیت تر بازی است نیز برای شما وجود دارد.

خرید جم فری فایر با آیدی چگونه انجام می شود؟

خرید جم فری فایر با آیدی بسیار راحت و پر سرعت است. به ای صورت که در این روش فقط لازم است نام کاربری و آیدی را در اختیاز فروشنده مانند گیمو گیفت قرار دهید. در صفحه خرید جم راهنمایی کامل خرید وجود دارد تا به آسانی همه کاربران قادر به خرید الماس بازی باشند. بعد از خریداری دیاموند می توانید از طریق تیم پشتیبانی سایت گیمو گیفت سفارش خود را پیگیری کنید.

خرید جم فری فایر با آیدی چگونه انجام می شود؟

این روش خرید سرعت حرف اول را می زند و بازیکن در کمترین زمان بعد از خرید جم می توانید الماس فری فایر را در بازی کسب کرده و شروع به دریافت سلاح ها، شخصیت و لباس های بازی کنید. البته مهم است بدانید که این روش کمی گران تر از روش معمولی می باشد که البته با وجود سرعت فوق العاده ای دارد که از تفاوت قیمت ارزشش را دارد

انواع جم فری فایر در سایت گیمو گیفت

علائم تجاری Free Fire متعلق به Garena است که بازی ویدیویی را توسعه و منتشر کرده است. Free Fire دارای 2 حالت بازی اصلی به نام های بتل رویال و کلش اسکواد است. از نظر گرافیکی، Garena Free Fire شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما همچنان در گوشی‌های سطح پایین‌تر عالی عمل می‌کند.

این چیزهای زیادی در مورد بهینه سازی و گیم پلی بازی می گوید. توجه زیادی به جزئیات در بازی وجود دارد و آنها کار بسیار خوبی را در کنار زدن محدودیت ها و رساندن تجربه به سطح بعدی انجام می دهند. همانطور که گفته شد، کیفیت ارائه شده در اینجا عالی است و توجه به جزئیات در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

آنها همچنین فصل‌های جدید و به‌روزرسانی‌های منظم را منتشر می‌کنند که بازی را بسیار جذاب‌تر و فراگیرتر می‌کند. شما همیشه باید چیز جدیدی را امتحان کنید و برای تغییر از آن لذت ببرید، در حالی که مرزها را به شیوه ای خلاقانه و لذت بخش پشت سر می گذارید. این همان چیزی است که آن را در وهله اول به گزینه خوبی تبدیل می کند. به طور کلی، این یک بازی هوشمندانه، بسیار نوآورانه است و شما از کیفیت و ارزش عالی ارائه شده در اینجا قدردانی خواهید کرد.

از انواع بسته های فری فایر می شود به، خرید جم فری فایر با آیدی، انواع بسته ها که از 100 تا 2840 جم در سایت موجود است، اشاره کرد همچنین شما می توانید از خدمات دیگر سایت مانند لول آپ پس فری فایر، خرید عضویت هفتگی و ماهانه و همچنین از گیفت کارت فری فایر و خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت بهره ببرید.

بهترین خرید مستقیم جم فری فایر با آیدی

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، بازیکنان ایران به دلیل تحریم های موجود نمی توانند به صورت مستقیم اقدام به “خرید جم فری فایر” کنند و از همین جهت لازم است تا یک سایت معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید.

سایت گیمو گیفت یکی از بهترین سایت های خرید جم فری فایر هست که نقش واسطه را ایفا می کند و شما به راحتی و در کمترین زمان می توانید انواع جم فری فایر با قیمت های متنوع و همچنین بهترین و قدرتمند ترین سلاح ها و شخصیت های بازی را خریداری کنید. اگر آیدی خود را فراموش کرده اید می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

مراحل دریافت آیدی در بازی فری فایر

  1. در مرحله ی اول بازی Free Fire را در گوشی خود باز کنید
  2. سپس در صفحه اصلی به قسمت بالا سمت چپ بروید و به روی گزینه آیکن پروفایل کلیک کنید.
  3. بعد از اینکه پروفایل باز شد، آیدی شما در بالای صفحه مشخص می شود که عدد است و کنار نام کاربری شما وجود دارد، این آیدی برای هر شخصی منحصر به فرد است و برای انجام تراکنش های بازی مورد استفاده قرار می گیرد

در آخر مهم است بدانید که هنگام خرید گیفت کارت فری فایر حتما آیدی به صورت صحیح در باکس خرید سایت گیمو گیفت وارد کنید زیرا به صورت اتوماتیک محصول جم فری فایربا آیدی در سبد خرید شما موجود می شود.

کلام پایانی

اگر به دنبال پیشرفت در بازی هستید، نیاز به الماس و جم بازی دارید و از این طریق میتوانید خیلی راحت به اسکین جذاب و باز کردن کاراکتر یا هیرو جدید اقدام کنید که باعث پیشرفت سریع شما در بازی و همچنین افزایش لذت شما از بازی  می شود، بهترین و سریع ترین روش خرید الماس Free Fire، خرید جم فری فایر با آیدی در سایت گیمو گیفت می باشد

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید