ریپورتاژ آگهی

بهترین پاوربانک‌های سامسونگ کدامند؟

در سال‌های اخیر، پیشرفت تکنولوژی باعث شده‌است تا تلفن‌های همراه هوشمند در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار بگیرد و آن‌ها نیز بسیاری از فعالیت‌ها را به‌صورت آنلاین و از راه دور انجام دهند. البته گوشی‌های هوشمند امروزی نیز قابلیت‌های فراونی دارند و انجام بسیاری از کارها و بهره‌مندی ار خدمات بانکی، اداری، آموزشی، تفریحی و غیره را برای کاربران آسان‌تر ساخته‌اند. در این میان، برند سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکت‌های محبوب و معتبر سازندۀ موبایل و لوازم جانبی آن اقدام به تولید پاوربانک سامسونگ کرده‌است تا کاربران بدون نگرانی از بابت میزان شارژ موبایل، در هر زمان و مکان بتوانند به‌وسیلۀ پاوربانک، تلفن‌همراهشان را شارژ کنند. در این‌ خصوص مدل‌های مختلفی از پاوربانک سامسونگ در بازار وجود دارد و به همین سبب قصد داریم بهترین پاوربانک‌های سامسونگ را از نظر قدرت باتری و شارژ سریع به شما معرفی کنیم.

پاور بانک چیست؟

به‌طورکلی دستگاهی که از یک باتری با قدرت شارژ سریع و قابلیت نگه‌داری برای مدت زمان طولانی برخوردار است، پاوربانک گفته می‌شود. درواقع پاوربانک سامسونگ و سایر برندهای موجود در بازار، شارژ سیار هستند و این قابلیت را دارند که پس از هر بار شارژ، می‌توانند یک یا چند گوشی را به‌صورت مستمر شارژ کنند. در این زمینه نیز مدل‌های مختلفی از Powerbank در بازار وجود دارد و هرکدام از آن‌ها نیز براساس کیفیت ساخت، قدرت باتری و سایر قابلیت‌ها، فرآیند شارژ سریع انواع تلفن‌های همراه هوشمند را برای کاربران آسان کرده‌اند. شما نیز می‌توانید متناسب با نیاز، شرایط تحصیلی و کاری، نوع موبایل و توان مالی، مناسب‌ترین Powerbank را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پاوربانک چیست را مطالعه نمایید.

عوامل مؤثر در انتخاب بهترین پاوربانک سامسونگ

در صورتی‌ که قصد خرید و استفاده از بهترین پاروبانک‌های موجود در بازار را دارید، باید به یک‌سری نکات و ویژگی‌ها توجه داشته باشید تا پس از آن بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین نوع Powerbank را انتخاب کنید و از مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن نهایت بهره را ببرید. در رابطه با خرید بهترین و مناسب‌ترین پاوربانک سامسونگ نیز باید به بعضی از عوامل بیش‌تر از سایر مؤلفه‌ها اهمیت بدهید و متناسب با آن‌ها، محصول باکیفیت و استاندارد را انتخاب کنید. بدین ترتیب بعضی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب این وسیله به شرح زیر عبارت است از:

  • ظرفیت باتری

همان‌طور که می‌دانید، هرکدام از مدل‌ها و برندهای تلفن‌همراه موجود در بازار، باتری‌ای با ظرفیت‌های مختلف دارند. از آنجایی‌ که Powerبانک‌ها نیز با ظرفیت متنوع از mAh 2000 تا mAh 35000 تولید و عرضه می‌شوند، مصرف‌کنندگان باید با توجه به نوع باتری گوشی موبایل خود و همچنین میزان استفادۀ روزانه، اقدام به انتخاب و تهیۀ این وسیله کنند. به‌تبع هرچه ظرفیت باتری پاوربانک بیشتر باشد، دفعات بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد و باتری تلفن‌همراه را شارژ نمود. البته به یاد داشته باشید که با افزایش ظرفیت باتری، به‌نسبت قیمت این وسیله نیز بیشتر می‌شود و این گزینه یکی از اولویت‌های اصلی بسیاری از خریداران این محصول پرکاربرد است.

  • وزن پاوربانک

با توجه به اینکه پاوربانک سامسونگ یکی از تجهیزات سیار تلفن‌همراه به شمار می‌رود و به‌صورت دائم آن را حمل می‌کنیم، باید به وزن آن نیز توجه کنیم. البته در این‌ خصوص با افزایش ظرفیت باتری، به‌نسبت وزن power‌بانک نیز افزایش پیدا می‌کند. بدین ترتیب اگر می‌خواهید وزن زیاد این محصول شما را هنگام جابه‌جا کردن سایر وسایل با مشکلات مواجه نکند، می‌توانید از مدل‌های دارای ظرفیت کمتر و با وزن مناسب‌تر استفاده کنید.

  • تعداد پورت‌ها

در زمان خرید پاور bank سامسونگ حتماً به تعداد پورت‌های آن نیز توجه ویژه داشته باشید، زیرا با افزایش تعداد پورت‌ها می‌توان دو یا چند گوشی را به‌طور همزمان شارژ کرد. بر همین اساس این ویژگی امکانات فراوانی را برای کاربران به همراه دارد و نباید هنگام انتخاب و خرید این محصول از آن چشم‌پوشی کرد. البته این عامل نیز بر قیمت پاوربانک‌های سامسونگ تأثیرگذار است و به‌تبع با افزایش تعداد پورت‌ها و قابلیت شارژ سریع، قیمت این محصول نیز افزایش پیدا می‌کند.

  • قابلیت شارژ سریع

امروزه بسیاری از گوشی‌ها فست شارژ هستند و باتری آن‌ها در مدت زمان کوتاه شارژ می‌گردد. البته اگر قصد استفاده از پاور بانک سامسونگ را دارید، باید این محصول از قابلیت شارژ سریع برخوردار باشد تا بتواند باتری تلفن‌همراه شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند. در غیر این‌ صورت و عدم داشتن قابلیت fast شارژ، مدت زمان زیادی را باید منتظر بمانید تا با باتری تلفن‌همراه پر شود و مجدداً بتوانید از آن استفاده کنید، بنابراین هنگام خرید محصول به این ویژگی نیز توجه داشته باشید و متناسب با این قابلیت بارز، اقدام به خرید پاوربانک موردنظرتان کنید.

بهترین پاوربانک‌های سامسونگ

بهترین پاوربانک‌های سامسونگ

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده و همچنین نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان این برند از شارژهای سیار، به یک جمع‌بندی کلی در رابطه با بهترین پاوربانک سامسونگ دست یافتیم که به شرح زیر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

۱. مدل EB – P با ظرفیت mAh 10000

این مدل از شارژ سیار به دلیل بهره‌مندی از قابلیت شارژ سریع قادر است تا در مدت زمان کوتاه، دو تا سه باتری با مجموع ظرفیت mAh 10000 را شارژ کند.

۲. مدل EB – 3020 با ظرفیت mAh 10000

با قابلیت شارژ دو تا سه تلفن‌همراه به‌صورت متوالی.

۳. با قابلیت پشتیبانی از پورت پورت Type C با ظرفیت mAh 5200

پاور بانک sumsung با قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از پورت Type C با ظرفیت mAh 5200 قابلیت شارژ یک تلفن‌همراه را دارد.

۴. مدل EB – PN 920 با ظرفیت mAh 5200

توانایی شارژ باتری تلفن‌همراه برای یک‌ بار را دارد.

۵. مدل EB – PG 950 با ظرفیت mAh 5100

یرای یک‌ بار شارژ به‌کار برده می‌شود.

۶. پاوربانک بی‌سیم سامسونگ 25 واتی با ظرفیت 10000 میلی‌متر

۷. مدل PD با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر

به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و قوی‌ترین شارژهای سیار در بازار به فروش می‌رسد.

۸. مدل 25 واتی با ظرفیت 30000 میلی‌آمپر

توانایی شارژ 5 تا 7 تلفن‌همراه به‌صورت متوالی

بهترین پاوربانک‌های سامسونگ
بهترین پاوربانک‌های سامسونگ

سخن آخر

اکنون که با پاوربانک سامسونگ، عوامل مؤثر بر خرید و بهترین مدل‌های آن در بازار آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نوع گوش موبایل، شرایط تحصیلی و کاری، میزان استفاده از تلفن‌همراه در طول شبانه‌روز، قدرت باتری و توان مالی، مناسب‌ترین نوع پاوربانک سامسونگ را خریداری کنید و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. البته به یاد داشته باشید که با افزایش قابلیت‌ها و همچنین تعداد پورت، به‌نسبت قیمت خرید این محصول نیز افزایش می‌یابد، بنابراین برای خرید مناسب‌ترین نوع پاوربانک توصیه می‌کنیم به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا علاوه‌بر خرید یک محصول با‌کیفیت، بتوانید از مزایا و ویژگی‌های آن نهایت بهره را ببرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *