هوش مصنوعی

تولید کننده تصویر هوش‌مصنوعی گوگل، اکنون می‌تواند تصاویر گیف بسازد

با ابزار جدید گوگل می‌توانید متن‌های خود را به گیف تبدیل کنید.

گوگل مشغول کار برروی ویژگی جدیدی است که قرار است برای Imagen ارائه شود. گفته می‌شود Imagen اکنون این قابلیت را دارد که متن را به تصاویر زنده تبدیل کند.

براساس گزارشی که اندرویداتوریتی منتشر کرده، گوگل امروز اعلام کرده که Imagen 2.0 ویژگی را دریافت می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن را به تصاویر متحرک (GIF) تبدیل کنند. براساس اعلام این شرکت، Imagen 2.0 می‌تواند گیف‌های 4 ثانیه‌ای با سرعت 24 فریم‌برثانیه و با وضوح 360 در 640 پیکسل را منتشر کند. گوگل همچنین اعلام کرده که قصد دارد در آینده پیشرفت‌های بیشتری را برای این محصول اضافه کند.

گوگل درباره این گیف‌ها می‌گوید: تصاویر متحرک تولیدشده با Imagen می‌توانند یکنواختی خود را در کل دنباله حفظ کنند. گفته می‌شود روی تصاویر تولیدشده واترمارک‌های دیجیتال و فیلترهای ایمنی هم اضافه می‌شود تا ساختگی‌بودن آن‌ها مشخص باشد.

ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس Imagen هم‌اکنون دردسترس عموم قرار گرفته‌اند؛ این ابزارها شامل ویژگی‌هایی مانند inpainting و outpainting می‌شوند و کاربران می‌توانند ازطریق گوگل جمینی، Search Generative Experience و آزمایش گوگل Labs به‌نام ImageFX به‌فناوری تبدیل متن به تصویر Imagen 2 دسترسی داشته باشند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *