هوش مصنوعی

گوگل احتمالاً «Assistant with Bard» را با برند تجاری دیگری عرضه خواهد کرد

براساس گزارشاتی که به‌تازگی منتشرشده است، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد ویژگی جدید Assistant with Bard را بانام دیگری راه‌اندازی کند.

سال گذشته گوگل اعلام کرد که چت‌ربات هوش‌مصنوعی جدید بارد (Bard) را به دستیار گوگل (Assistant) می‌آورد و ترکیب آن‌ها را دستیار با بارد (Assistant with Bard) می‌نامد. اما اکنون شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل قبل از راه‌اندازی دستیار با بارد، نام آن را به بارد تغییر خواهد داد.

9to5Google نسخه 15.2 برنامه گوگل را بررسی کرده و متوجه شده است که این شرکت قصد دارد از نام Bard بجای Assistant with Bard استفاده کند. همانطور که در اسکرین‌شات‌های زیر میبینید، نام بارد در صفحه معرفی بجای Assistant with Bard مشاهده می‌شود. (سمت‌راست تصویر قدیمی و سمت‌چپ تصویر جدید)

براین‌اساس، از نام Bard در سایر قسمت‌های برنامه نیز استفاده می‌شود؛ بعنوان مثال، بخش «تنظیمات دستیار با بارد» به «تنظیمات بارد» تبدیل می‌شود. این درحالیست که درصورت دردسترس نبودن این ویژگی، به‌جای جمله «دستیار با بارد موقتاً دردسترس نیست» عبارت «بارد موقتاً دردسترس نیست» نمایش داده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد گوگل به‌سرعت به‌سمتی می‌رود که بارد را بعنوان جایگزین Assistant معرفی کند و هم سرویس و هم بخش دستیار گوگل (Assisyant) را برای همیشه حذف کند. امیدواریم گوگل‌، ویژگی‌های بیشتری را به چت‌بات جدید خود اضافه کند.

نظرشما درباره حذف دستیار گوگل چیست؟

منبع
androidauthority

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید