خودرو

طرح فروش فوق‌العاده هایما 7X ایران‌خودرو اعلام شد [دی 1402]

گروه صنعتی ایران‌خودرو، قصد فروش فوق‌العاده هایما 7X را با شرایط ویژه برای متقاضیان حائز شرایط دارد. در ادامه می‌توانید جزئیات این طرح را مشاهده نمایید.

به‌تازگی این گروه خودروساز، فراخوانی را برای فروش فوری و فوق‌العاده هایما 7X صادر کرده که طی آن متقاضیان می‌توانند نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

فضای کابین هایما 7X

کدام افراد می‌توانند دراین طرح شرکت کنند؟

براساس بخشنامه این شرکت، تنها افرادی می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند که در آذرماه امسال برای خودرو هایما 7X از طریق سامانه یکپاچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند و بعنوان اولویت دوم فروش انتخاب شده‌اند.

لازم‌به‌ذکر است که این افراد یا باید پیامکی از طرف ایران‌خودرو برایشان ارسال شده باشد یا باید اسامی آن‌ها در سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، ثبت شده باشد. در صورت داشتن هریک از این موارد، می‌توانید جهت تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو مراجعه کنید.

ایران خودرو شرایط فروش خودرو هایما ۷X را اعلام کرد | چه کسانی می‌توانند ثبت‌نام کنند؟

شرایط فروش فوق‌العاده هایما 7X “دی 1402”

براساس جدول شرایط منتشرشده، اتومبیل هایما 7X با قیمت مصوب 1 میلیارد و 481 میلیون و 318 هزارتومان عرضه می‌شود. مشتری در زمان تکمیل ثبت‌نام، باید این مبلغ را به‌حساب شرکت واریز نماید.

ایران‌خودرو اعلام نموده که ماشین مذکور را 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه تحویل مشتریان می‌نماید. مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری، قهوه‌ای کادرو و ذغالی متالیک یک رنگ را بعنوان رنگ اتومبیل خود انتخاب کنند.

در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش فوری هایما 7X را مشاهده کنید:

نام‌خودروکدکلاس‌برنامه‌فروشقیمت‌مصوب‌فروشزمان‌تحویلرنگ‌بندی
هایما7X۵۳۰۰۱۱۰۷۴۷۲1.481.318.800تومان۹۰ روزمشکی‌آبنوس،خاکستری، قهوه‌ای‌کادرو،ذغالی‌متالیک

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *