گجت

ساعت هوشمند مشترک آنر و هایلو معرفی شد + مشخصات

Honor Smart Living در شبکه‌اجتماعی ویبو اعلام کرد که ساعت هوشمند جدید هایلو به مجموعه ساعت‌های هوشمند “آنر سلکشن” اضافه شده است. در ادامه برای آگاهی بیشتر از جزئیات این خبر باما در رایااستور همراه باشید.

هایلو که زمانی برندی مستقل و بخشی از اکوسیستم شیائومی بود، به‌نظر می‌رسد برای ساخت این محصول با آنر همکاری کرده است. ساعت جدید هایلو واچ نام دارد و از برنامه Honor Health استفاده و از طریق کانال‌های آنر، بازاریابی و توزیع خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات این ساعت هوشمند می‌پردازیم.

مشخصات هایلو واچ

درساخت این مدل از یک نمایشگر مربع 1.95 اینچی امولد استفاده شده که نسبت صفحه‌نمایش به بدونه، %75 است. نمایشگر دارای وضوح 410 در 502 پیکسل است و نرخ رفرش 60 هرتز را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به حداکثر روشنایی 550 نیت و پوشش کامل طیف رنگی NTSC اشاره کرد. گفته می‌شود صفحه‌نمایش استفاده شده، تصاویر را خیلی واضح و پرجنب‌وجوش نمایش می‌دهد و باتوجه به تراکم پیکسلی 332PPI آن، تصاویر صاف و دقیق به چشم می‌آیند.

این مدل برروی سلامت و تناسب‌اندام نیز نظارت دارد. از جمله ویژگی‌های این ساعت‌هوشمند می‌توان به مواردی همچون ردیابی ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، نظارت بر استرس و ردیابی خواب اشاره کرد. در بخش تناسب‌اندام نیز ساعت از 120 حالت ورزشی اعم‌از پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و… با استفاده از الگوریتم‌های ورزشی پیشرفته و توانایی تشخیص و ردیابی خودکار فعالیت‌ها پشتیبانی می‌کند.

ساعت‌هوشمند هایلو واچ دارای بیش‌از 100 صفحه‌ساعت سفارشی‌سازی شده است که سبک‌های مختلف مانند ورزش، فناوری، کارتون و… را ارائه می‌دهد. نمایشگر از حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد حتی زمانیکه نمایشگر خاموش است، اطلاعات را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم ساعت، ضدآب بودن است که به‌شما اجازه می‌دهد تا 50 متر زیر آب غواصی و شنا کنید. این اسمارت‌واچ با برنامه «Honor Sports Health» سازگاری دارد و باعث افزایش عملکرد آن نیز می‌شود. دو ویژگی خوب و کاربردی ساعت، پشتیبانی از موقعیت‌یابی مستقل ماهواره‌ای و فناوری NFC است.

هایلو واچ به‌کاربران اجازه می‌دهد تا بوسیله تماس صوتی بلوتوثی، مستقیماً از ساعت تماس برقرار کنند و احتیاجی به گوشی نداشته باشند. این مدل همچنین از عملکرد تماس اضطراری SoS نیز پشتیبانی می‌کند. دراین مدل از یک باتری 300 میلی‌آمپری استفاده شده که با یکبار شارژ می‌تواند تا 12 روز روشن بماند. برای شارژ کامل ساعت نیز تنها به 1.5 ساعت زمان نیاز است.

قیمت هایلو واچ

قیمت این ساعت هوشمند، 449 یوان (63 دلار) اعلام است که فروش اولیه و جذب مشتری آن‌را با تخفیف، 429 یوان (60 دلار) اعلام کرده‌اند. نظرشما درباره محصول جدید هایلو و آنر چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید