کالای دیجیتال

هندزفری بلوتوثی نیا مدل ایرپادز پرو 2 را با %53 تخفیف خرید کنید

همین‌حالا هدفون بی‌سیم نیا مدل ایرپادز پرو 2 را با 1 میلیون و 550 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

درتازه‌ترین طرح‌های تخفیفی، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا اقدام به فروش هندزفری بلوتوثی نیا مدل ایرپادز پرو 2 با %53 نموده است. این هندزفری که 2 میلیون و 900 هزارتومان قیمت دارد، در شگفت‌انگیز امروز با 1 میلیون و 550 هزارتومان تخفیف فقط به‌قیمت 1 میلیون و 350 هزارتومان به‌فروش می‌رسد.

این هدفون بی‌سیم از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که باعث می‌شود دربرابر ضربه و خط‌وخش بسیار مقاوم باشد. برای اتصال از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود از سرعت بالایی برای اتصال برخوردار باشد.

هدفون بی‌سیم نیا مدل ایرپادز پرو 2 نسبت‌به نسل قبلی خود دوبرابر قدرتمندتر در کاهش نویز است. محفظه شارژ هدفون، قابل شارژ شدن است که باعث می‌شود برای هدفون‌ها بعنوان پاوربانک عمل کند و در مواقعی که به برق دسترسی ندارید، از آن برای شارژ هدفون‌های خود استفاده کنید.

در خصوص عمرباتری نیز گفته می‌شود محفظه این مدل تا 28 ساعت و هدفون‌ها تا 7 ساعت شارژدهی دارند که ازاین نظر نیز نسبت‌به نسل قبلی خود پیشرفت داشته است. درکل اگر به‌دنبال یک هدفون بی‌سیم قدرتمند هستید، همین‌الان ازطریق دکمه بالا اقدام به‌خرید این محصول کنید و 1 میلیون و 550 هزارتومان تخفیف دریافت کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *