موبایل

HMD رندرهای گوشی‌هوشمند خود را منتشر کرد؛ نوکیا دیگر وجود نخواهد داشت؟

براساس گزارش منتشرشده HMD رندرهای دو سری جدید گوشی‌های‌هوشمند نسل آینده خود را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، برندی که تا پیش‌از این محصولات خود را با نام نوکیا روانه بازار می‌کرد، اکنون قصد دارد از نام تجاری خود برای عرضه محصولاتش استفاده کند. براساس اطلاعات فاش‌شده، HMD درحال کار برروی دو سری از گوشی‌های اندرویدی خود است.

این شرکت به‌تازگی وب‌سایت خود را به‌روز کرده و قصد دارد از زیرسایه نوکیا خارج شود. براین‌اساس چند رندر از گوشی‌های نسل آینده HMD به‌بیرون درز کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

اخیراً رندری مربوط به‌یکی از گوشی‌های HMD به‌بیرون درز کرد که تقریباً هیچ شباهتی با رندرهایی که امروز منتشرشده‌اند نداشت. بااین‌حال، درتصاویر بالا می‌توان دو رنگ سبز و صورتی را مشاهده کرد. البته مشخص‌نیست که تصویر وسطی مربوط‌به گوشی سبز رنگ با مدل صورتی سمت‌راست متفاوت است یا خیر؟

اولین تصویر در سمت‌چپ، گوشی‌را نشان می‌دهد که متفاوت از مدل‌های دیگر است، چراکه اضلاعی صاف دارد و دوطرف آن گرد است. در تصویر سمت‌چپ می‌توانیم ببینیم که تلفن دارای سه‌دوربین در پشت است؛ درحالیکه مدل صورتی در سمت‌راست، دارای دو دوربین است.

در گزارش‌های قبلی به‌اسم‌های رمز دو سری HMD اشاره شده بود و گفته‌شده بود که احتمالاً آن‌ها Legend و Pulse نام دارند. طبق تصاویری که منتشرشده، نمی‌تواند گفت که کدام اسم‌رمز مربوط‌به کدام تصویر است. باید منتظر ماند تا تصاویر و جزئیات بیشتری از این دو سری را مشاهده کنیم.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید