موبایل

آنر تلفن تاشو Magic V Flip را با بزرگترین نمایشگر پوششی و باتری عرضه می‌کند

طبق گزارشات منتشرشده، آنر مجیک وی فلیپ بزرگترین نمایشگر پوششی را در بین گوشی‌های تاشو خواهد داشت.

همانطور که می‌دانیم آنر مشغول کار بر روی مجیک وی فلیپ تاشو است که گفته می‌شود بزرگترین باتری را در بین گوشی‌های تاشو دارد. اکنون در گزارشی جدید، گفته شده که تلفن تاشو آنر Magic V Flip علاوه‌بر باتری بزرگ، بزرگترین نمایشگر پوششی را هم خواهد داشت.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تصویری توسط Digital Chat Station به‌اشتراک گذاشته‌شده که نمایشگر بیرونی این دستگاه تاشو را نشان می‌دهد. تصویر پست شده، با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد که می‌گفتند نمایشگر در اطراف جزیره دوربین دایره‌ای قرار می‌گیرد.

در گزارش آمده که پنل پشتی از دو بخش تشکیل خواهد شد، نمایشگر و قابی کوچک در پایین. همانطور که در تصویر مشخص است، در گوشه‌بالا سمت‌چپ جزیره دوربین و فلاش LED قرار دارند که توسط نمایشگر پوششی احاطه شده‌اند.

قاب پنل پشتی آنر وی فلیپ

درحالیکه این غول فناوری آماده می‌شود تا سری آنر 200 را عرضه کند، گفته می‌شود احتمالاً می‌توانیم شاهد تیزر تلفن تاشو مجیک وی فلیپ هم باشیم. در ادامه منبع اشاره می‌کند که احتمالاً این دستگاه تاشو در ماه ژوئن معرفی خواهد شد.

اگر آنر در مورد تلفن‌های تاشو به استاندارد خود پایبند باشد، مجیک V Flip باید یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو در بازار باشد. برای اینکه ببینیم این اطلاعات تا چه حد واقعیت دارند، باید صبر کنیم تا به زمان عرضه آن نزدیک شویم.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید