موبایل

رنگ صورتی آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین برای بازارهای جهانی معرفی شد

آنر گزینه رنگی صورتی تلفن آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین را برای بازار جهانی معرفی کرد.

آنر به‌تازگی در اعلامیه‌های خود به یک رنگ صورتی خاص از آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین برای بازارهای جهانی اشاره کرده است. آنر ماه گذشته این دستگاه را برای بازار مالزی در دو رنگ خاکستری عقیق و صورتی بری منجمد عرضه کرد. گفته می‌شود که مدل صورتی از زمان عرضه در کشور چین، در دسترس بوده است.

طبق گفته گیزموچاینا، تلفن جدید آنر تاکنون فقط برای بازار چین و مالزی منتشرشده است. اما ماه گذشته بود که مدیرعامل اچ‌تک “مدهاو شیث” گفت: “آنر مجیک 6 اولتیمیت ادیشن و آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین به‌زودی در هند عرضه خواهند شد.” البته ازآن زمان تاکنون هیچ اطلاعیه دیگری صادر نشده است.

رنگ صورتی گوشی آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین

مشخصات و طراحی آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین

گفتنی است که طراحی آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین از خودروی اسپرت برقی پورشه تایکان گرفته شده است. این دستگاه به‌یک نمایشگر 6.80 اینچی اولد با وضوح 1280×2800 پیکسل، نرخ رفرش 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1800 نیت مجهز شده که در هنگام تماشای محتوای HDR روشنایی آن به 5000 نیت هم می‌رسد.

قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین می‌کند که با 24 گیگ رم و 1 ترابایت فضای‌داخلی جفت‌شده و روی سیستم‌عامل MagicOS 8.0 اجرا می‌شود. در پشت دستگاه می‌توانیم دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و OIS، دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با OIS و دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض را مشاهده کنیم. در جلوی دستگاه هم سنسور 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض برای عکس‌های سلفی قرار گرفته است.

وظیفه تأمین انرژی تلفن هم برعهده باتری 5600 میلی‌آمپری قرار گرفته که از شارژ سیمی 80 واتی آنر سوپرشارژ و شارژ بی‌سیم 66 واتی آنر وایرلس سوپرشارژ پشتیبانی می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *