موبایل

تلفن تاشو آنر مجیک فلیپ احتمالاً بعد از سری آنر 200 عرضه می‌شود

گزارش جدید تاریخ عرضه احتمالی تلفن تاشو آنر مجیک فلیپ را فاش کرده است.

براساس گزارشات منتشرشده، آنر مشغول کار برروی آنر مجیک فلیپ (نام آزمایشی) می‌باشد که قرار است بعنوان یک گوشی تاشو برای بازار چین عرضه شود. تاکنون هیچ اطلاعات رسمی درباره بازه‌زمانی عرضه این دستگاه منتشرنشده، اما به‌تازگی یک افشاگر چینی تاریخ احتمالی مجیک فلیپ را اعلام کرده است.

آنر مجیک فلیپ شایعه‌شده که در ماه ژوئن معرفی می‌شود

طبق گزارش گیزموچاینا، این افشاگر گفته که ابتدا سری آنر 200 عرضه می‌شود و سپس از گوشی تاشو آنر رونمایی می‌شود. طبق افشاگری‌های اخیر، چند گوشی میان‌رده و بالا رده مانند هواوی نوا 13، سری رنو 12، سری ویوو اس19 و سری آنر 200 قرار است در ماه ژوئن در چین عرضه شوند.

متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سری آنر 200 و آنر مجیک فلیپ در دسترس نیست. تنها یک رندر ساختگی براساس شایعات در دسترس است که می‌توان طبق آن مدل تاشو بعدی آنر را پیش‌بینی کرد.

طبق این رندر، آنر مجیک فلیپ دارای یک نمایشگر خارجی بزرگ مانند موتورولا ریزر 40 اولترا خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه و پنل پشتی چرمی باشد. همچنین انتظار این است که این دستگاه تاشو از باتری دو سلولی 4500 میلی‌آمپری تغذیه کند.

آنر مجیک فلیپ

گزارش قبلی گفته شد که مجیک فلیپ تا پایان سه‌ماهه دوم سال جاری عرضه می‌شود؛ اگر آن گزارش را با این گزارش مقایسه کنیم، خواهیم دید که احتمال عرضه هردو سری آنر 200 و آنر مجیک فلیپ در ماه ژوئن وجود دارد.

جدا از سری آنر 200 و گوشی تاشو مجیک فلیپ، به‌نظر می‌رسد آنر تصمیم دارد تا دو گوشی تاشو دیگر را در نیمه‌دوم‌سال جاری روانه بازار کند. احتمال می‌رود که مجیک V3 و V Purse 2 بعنوان جانشین گوشی‌های تاشو مجیک V2 و V Purse سال گذشته عرضه شوند. گفته می‌شود مجیک V2 به سمت داخل تا می‌شود، درحالیکه V Purse به‌سمت خارج خم خواهد شد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *