موبایل

آنر مجیک V3 رکوردشکنی می‌کند؛ باریک‌ترین تلفن تاشو جهان در راه است…

جدیدترین تاشو آنر، باریک‌تر از تلفن تاشو نسل قبل آنر خواهد بود.

سال گذشته آنر با معرفی تلفن تاشو مجیک V2، رکوردشکنی کرد و باریک‌ترین تلفن تاشو جهان را معرفی نمود؛ اما به نظر می‌رسد آنر راضی نشده و می‌خواهد نسل بعدی تاشو خود را باریک‌تر از سال گذشته عرضه کند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، آنر به تازگی یک تیزر از گوشی هوشمند مجیک V3 در شبکه‌اجتماعی ویبو منتشر کرده که در آن از کاربران پرسیده: آیا صفحه‌نمایش‌های تاشو می‌توانند نازک‌تر و سبک‌تر باشند؟ سپس در ادامه اشاره کرده که از زمان مجیک V2، این تلفن آنر است که با 9.9 میلیمتر ضخامت عنوان باریک‌ترین تلفن تاشو در جهان را تصاحب کرده است.

آنر در انتهای پست خود به تلفن تاشو نسل بعد مجیک V3 اشاره می‌کند و می‌گوید این دستگاه قرار است “ضخامت و باریکی” را در دستگاه‌های تاشو به چالش بکشد. بعد از این جمله، تصاویر مجیک V2 و مجیک V3 نسل بعد قرار گرفته‌اند که ضخامت آن‌ها با هم مقایسه می‌شود.

همانطور که در تصاویر هم قابل مشاهده است، مجیک V3 حتی در مقایسه با یک تلفن معمولی هم بسیار نازک به نظر می‌رسد. آنر اشاره‌ای به ضخامت مجیک V3 نمی‌کند اما با نگاه کردن به تصاویر می‌توان تفاوت دو دستگاه را به وضوح مشاهده کرد.

این وسواسی آنر در ارائه باریک‌ترین گوشی تاشو، ما را یاد اپل می‌اندازد که اعلام کرده می‌خواهد سری آیفون 17 را بطور قابل‌توجهی نازک‌تر کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید