موبایل

مشخصات اصلی و طراحی Honor X50 Pro فاش شد

طبق شایعات، آنر باید دراین ماه از تلفن آنر X50 جی‌تی رونمایی کند. البته انتظار می‌رود که این تلفن بانام آنر X50 پرو نیز عرضه شود. تاکنون آنر هیچ جزئیاتی از مشخصات این تلفن جدید را فاش نکرده، اما امروز تصویری رسمی از این دستگاه در شبکه‌اجتماعی ویبو منتشر شد که تا حدودی طراحی آن‌را برای ما مشخص کرده است. در ادامه با رایااستور همراه باشید تا جزئیات این گوشی را بررسی کنیم.

تصویر رسمی آنر ایکس 50 پرو

مشخصات Honor X50 GT

همانطور که درتصویر بالا مشاهده می‌کنید، این تلفن دارای رنگ‌های مشکی و سبز خواهد بود؛ البته احتمال اینکه رنگ‌های بیشتری نیز وجود داشته باشد هست. در پنل پشتی دستگاه، جزیره دایره‌ای دوربین‌ها قرار دارد و در قسمت پایینی پنل پشتی نیز، لوگو آنر حک شده است.

براساس نوشته‌های داخل تصویر، این مدل از تراشه اسنپدراگون +8 قدرت می‌گیرد و انرژی خود را از باتری 5800 میلی‌آمپری تأمین خواهد کرد. همچنین در تصویر به‌این نکته اشاره شده که این تلفن دارای نمایشگری خمیده با وضوح 1.5K خواهد بود.

رسانه Digital Chat Station در گزارش خود اینگونه می‌نویسد: صفحه‌نمایش آنر ایکس50 پرو، 6.78 اینچ اندازه دارد اما مشخص نیست این نمایشگری ال‌سی‌دی است یا اولد؟. این رسانه در ادامه گزارش خود با اشاره به وجود دکمه پاور در سمت راست Honor X50 Pro، حدس می‌زند که صفحه‌نمایش استفاده‌شده دراین دستگاه از نوع اولد باشد که اسکنر اثرانگشت نیز در آن تعبیه شده است.

مطمئناً در روزهای آتی، گزارش‌های بیشتری از این دستگاه فاش می‌شود و می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به تلفن داشته باشیم.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید