موبایل

آنر X50 پرو با تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1، بی‌سروصدا معرفی شد + مشخصات

درحالیکه انتظار داشتیم آنر از سری مجیک 6 رونمایی کند، اما این شرکت امروز در بین سکوت خبری از تلفن آنر X50 پرو رونمایی کرد. گیزموچاینا می‌گوید: علت اینکه آنر این تلفن را بی‌صدا معرفی کرده است، این است که آنر آن را بعنوان یک دستگاه متمرکز آفلاین درنظر گرفته است؛ یعنی قرار است ابتدا در فروشگاه‌های فیزیکی فروخته شود. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

رنگ سبز آنر ایکس50 پرو

شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه آنر قصد دارد تلفن آنر ایکس50 پرو را با نام Honor X50 GT بصورت آنلاین عرضه کند. آنر خود تأیید کرده که تلفن آنر ایکس50 جی‌تی در تاریخ 6 ژانویه عرضه می‌شود و مانند مدل ایکس50 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود.

بااین‌حال، این گوشی قرار است در دو رنگ سبز و مشکی و یک نسخه 12/256 گیگابایتی با قیمتی برابر با 425 دلار به بازار عرضه شود. در ادامه مشخصات این دستگاه را باهم بررسی خواهیم کرد.

مشخصات Honor X50 Pro

آنر ایکس50 پرو دارای نمایشگری خمیده با 6.78 اینچ اندازه و وضوح 1.5K با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. صفحه‌نمایش از نوع اولد و 10 بیتی است و زیر آن اسکنر اثرانگشت بیومتریک قرار دارد. این دستگاه همچنین دارای 8.45 میلی‌متر ضخامت و 192 گرم وزن است.

رنگ مشکی آنر ایکس50 پرو

در پشت دستگاه ماژول دایره‌ای دوربین قرار دارد که دارای یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. آنر برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گزارش‌ها اینگونه بیان می‌کنند که آنر برای این مدل از نسخه آندرکلاک‌شده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند. این مدل برای خنک‌کردن دستگاه به یک سیستم خنک‌کننده بخار 5100 میلیمتر مربعی برای کنترل حرارتی دستگاه مجهز خواهد بود.

این دستگاه انرژی خودش را از طریق باتری 5800 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 35 واتی تأمین می‌کند و با سیستم‌عامل Magic OS 7.2 مبتنی‌بر اندروید 13 راه‌اندازی می‌شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث 5.2 و پورت USB Type-C اشاره کرد.

نظرشما درباره گوشی جدید آنر چیست؟ آیا ارزش خرید کردن را دارد؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید