موبایل

تلفن آنر X7b 5G با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

آنر خیلی بی سروصدا نسخه 5G تلفن آنر X7b را معرفی کرد. در ادامه می‌توانید مشخصات این دستگاه را مطالعه کنید.

اواخر سال گذشته بود که آنر تلفن X7b را با یک نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه 4G به‌بازار عرضه کرد. حالا جی‌اس‌ام‌آرنا گزارش می‌دهد که بعد از گذشت چندماه، آنر نسخه 5G را تلفن را با چند تغییر معرفی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

رنگ‌بندی آنر X7b 5G

آنر تلفن جدید Honor X7b 5G را در سکوت کامل در وب‌سایت خود معرفی کرد. این تلفن بجای تراشه اسنپدراگون 680 نسخه 4G از تراشه دایمنسیتی 6020 استفاده می‌کند که باعث شبکه‌سازی سریع‌تر و قدرت پردازش بالاتر دستگاه می‌شود. تراشه دایمنسیتی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی جفت می‌شود.

فضای ذخیره‌سازی آنر X7b 5G

درمدل جدید برخلاف نسخه 4G، دوربین اولتراواید کنار گذاشته شده است و فقط شاهد لنزهای اصلی، ماکرو و عمق در پشت دستگاه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلوی تلفن هستیم. هیچ اسلاتی برای کارت‌حافظه میکروSD وجود ندارد و خبری هم از NFC نیست.

دوربین‌های آنر X7b 5G

آنر X7b نسخه 5G توسط یک باتری 6000 میلی‌آمپری تغذیه می‌شود که از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه 4G این مدل در برخی مناطق دارای این ظرفیت بود، درحالیکه نسخه اروپا و آمریکای لاتین آن 5330 میلی‌آمپری ظرفیت داشت.

مشخصات آنر X7b 5G در یک نگاه

این تلفن ارزان‌قیمت برای پخش صدا از بلندگوهای استریو و جک هدفون 3.5 میلیمتری استفاده می‌کند. این ویژگی‌های برای یک گوشی ارزان‌قیمت بسیار عالی هستند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *