آموزش

چگونه اسم ایرپاد را عوض کنیم ؟

چگونه اسم ایرپاد را عوض کنیم ؟ حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نام ایرپاد خود را تغییر دهید اما روش آن را بلند نبوده اید . ما امروز به شما روش تغییر اسم ایرپاد را آموزش می دهیم . برای این منظور تا انتهای مقاله نحوه تغییر اسم ایرپاد با رایااستور همراه باشید .

پیش از اینکه شما را با روش تغییر نام ایرپاد آشنا کنیم ، از شما دعوت می کنیم از مقاله روش اتصال ایرپاد به مک بوک بازدید نمایید . زمانیکه اپل یک ایرپاد جدید تولید می کند ، نامی برای آن انتخاب می کند و لازم است تا نام ایرپاد را به دلخواه و بنا بر سلیقه خود تغییر دهید . این نام می تواند در اتصال به انواع دستگاه ها از قبیل تلفن آیفون ، مک بوک و … مفید باشد . فرقی نمی کند چه نوع هدفونی دارید ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه اسم ایرپاد ، ایرپاد پرو و یا ایرپاد مکس خود را عوض کنیم . برای این منظور تا انتهای مقاله با رایااستور همراه باشید .

نحوه تغییر نام ایرپاد در IOS

اگر از تلفن آیفون و یا آیپد برای اتصال به ایرپاد استفاده می کنید و قصد داریم اسم ایرپاد خود را تغییر دهید ، کافیست مراحل زیر را طی کنید تا در کمتر از یک دقیقه اسم ایرپاد را عوض کنید و هر موقع که خواستید ، می توانید با طی کردن مجدد مسیر ، اسم جدیدی برای ایرپاد خود تنظیم کنید .

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید و به قسمت بلوتوث در گوشی IOS خود بروید .
  2. نماد اطلاعات در کنار جفت ایرپاد هایی که قصد تغییر نام آنها را دارید را فشار دهید .
  3. روی گزینه Name ضربه بزنید .
  4. نام مورد نظر خود برای ایرپاد را وارد کنید .
  5. پیکان برگشت را بزنید به بلوتوث برگردید و تغییرات ذخیره شود .

اگر اسم جدید ایرپاد خود را مشاهده کردید ، کار تمام است و نام ایرپاد شما با موفقیت تغییر کرده است ؛ در غیر اینصورت مسیر بالا را مجدد طی کنید .

نحوه تغییر نام ایرپاد در اندروید

اگر ایرپاد های خود را به گوشی اندرویدی متصل کرده اید و قصد تغییر نام آنها را دارید باید خوشحال باشید ، چراکه فرایند آن بسیار آسان تر از اپل میباشد و اصلا نیازی نیست که ایرپاد های خود را متصل کنید . برای عوض کردن اسم ایرپاد در گوشی اندروید ، مراحل زیر رو طی کنید :

  1. وارد تنظیمات شوید و به قسمت دستگاه های متصل بروید .
  2. نام جفت ایرپاد های خود را پیدا کنید .
  3. روی دکمه تنظیمات در سمت راست کلیک کنید .
  4. نماد مداد را فشار دهید .
  5. نام دلخواه خود را وارد کنید و در نهایت دکمه تغییرات را فشار دهید .

با طی کردن مراحل بالا ، می توانید به راحتی اسم ایرپاد خود را در تلفن های اندرویدی تغییر دهید .

جمع بندی

ما در مقاله نحوه عوض کردن اسم ایرپاد به شما یاد دادیم که چگونه اسم ایرپاد خود را در گوشی های اپل و اندروید عوض کنید . چنانچه از مقاله روش تغییر اسم ایرپاد راضی بودید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. تشکر بابت مطلب خوبتون
    من سایت شما رو همیشه دنبال میکنم مطالب جامع و کامل خوبی دارید

  2. سلام خسته نباشید . من از گوشی سامسونگ استفاده میکنم با ایرپاد آیفون .. وقتی اسم ایرپاد رو تغییر میدم و با یک گوشی دیگر بخوام به آن وصل شوم اسم اول ایرپاد را نشان میدهد نه اسمی که من انتخاب کردم؟؟

    1. یه بار ایرپادتو ریست کن احتمالا مشکلت حل بشه .
      اگر درست نشه یا ایرپاد تقلبیه یا ساختارش اینه و نمیشه کاریش کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *