نرم افزار و اپلیکیشن

روش وارد شدن به برنامه تیک تاک

چگونه وارد تیک تاک شویم ؟ در ادامه سری مقالات آموزش تیک تاک، امروز قصد داریم به این سوال پرتکرار جواب دهیم؛ ما در این مقاله قصد داریم به شما نحوه ورود به برنامه تیک تاک را آموزش دهیم و همچنین مشکل بازنشدن TikTok در ایران را نیز با یکدیگر پیگیری کنیم . برای رسیدن به جواب این سوال، تا انتهای مقاله چگونه وارد تیک تاک شویم؟ با رایااستور همراه باشید.

تیک تاک یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اجتماعی میباشد که به تازگی پا به عرصه رقابت با بزرگانی همچون اینستاگرام، تلگرام و واتساپ گذاشته است. تیک تاک در زمانی که معرفی شد ، طولی نکشید که میلیون‌ها نصب را کسب کرد و به سرعت رشد کرد. اگر علاقه به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای تا 3 دقیقه‌ای هستید، تیک تاک بهترین انتخاب است و یک بستر بسیار مناسب برای دیده شدن میباشد. TikTok همواره سعی کرده است با ارائه خدمات و ویژگی‌های جذاب ، گوی سبقت را از رقبا برباید و کاربران را مجذوب خود کند؛ بدین منظور تیک تاک برای کاربران خود موسیقی و افکت‌های مختلف و متنوعی را روی ویدئوها در نظر گرفته است. با این تفاسیر استفاده از تیک تاک، در ایران با مشکل رو به رو هست و نیاز است این مشکل برطرف شود؛ ما در این مقاله قصد داریم این مشکل را برای شما حل کنیم .

متاسفانه تیک تاک نیز همانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، از طرف کشور سازنده خود، ایران را تحریم کرده است و همین باعث شده است تا استفاده از آن برای کاربران ایرانی دشوار شود. اما آیا می توان این مشکلات را برطرف کرد ؟

رفع مشکل وصل نشدن تیک تاک

احتمالا این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که هرچه تلاش کرده‌اید، نتوانسته‌اید تیک تاک را وصل کنید و وارد آن شوید؛ ما در این مقاله قصد داریم به شما کاربردی‌ترین روش‌ها برای حل مشکل اتصال و ورود به تیک‌تاک را بیان کنیم، در ادامه با تیم رایااستور همراه باشید .

حل مشکل وارد نشدن به تیک تاک با خارج کردن سیم کارت

یکی از دلایلی که کاربران ایرانی نمی توانند وارد برنامه تیک‌تاک شوند، سیم کارت داخل گوشی میباشد. چراکه برنامه تیک تاک از طریق سیم‌کارت می تواند موقعیت مکانی کاربر را شناسایی کند. اگر TikTok بفهمد شما از ایران قصد وارد شدن را دارید، سریعا ارتباط شما با سرورهای خود را قطع می کند، برای رفع این مشکل کافیست، مراحل زیر را طی کنید:

  • سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید.
  • به اینترنت وای‌فای یا هات اسپات متصل شوید.
  • فیلترشکن را روشن کنید.
  • تیک تاک را باز کنید. (اکنون می‌توانید وارد تیک تاک شوید و از ویدئوها لذت ببرید؛ شما می توانید در حینی که برنامه باز است، سیم کارت خود را وارد کنید اما باید در نظر داشته باشید که با خارج شدن از برنامه، مجدد اتصال شما قطع خواهد شد.)

این روش برای تمام تلفن‌های اندروید و آیفون مناسب میباشد و %100 جوابگو میباشد؛ فقط تنها نکته‌ای که لازم است در نظر داشته باشید، این است که اگر شخصی هستید که زیاد از برنامه تیک‌تاک استفاده می‌کنید باید بدانید که خارج کردن زیاد سیم‌کارت می تواند به سخت‌افزار تلفن شما آسیب بزند.

حل مشکل وارد نشدن به تیک تاک با استفاده از نسخه وب

اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید، نیازی به خارج کردن سیم‌کارت نیست و تنها کافیست با روشن کردن فیلترشکن، موارد زیر را طی کنید :

  • وارد سایت تیک‌تاک شوید.
  • نسخه وب را هوم اسکرین خود ذخیره کنید. (ابتدا دکمه اشتراک گذاری که در تصویر مشخص شده است را لمس کنید، سپس از لیست باز شده)
  • گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

بعد از طی کردن مراحل بالا، مشاهده خواهید کرد که نسخه وب اپلیکیشن تیک‌تاک برای شما همانند سایر اپلیکیشن‌ها به صفحه اصلی اضافه می شود. از این به بعد می توانید از برنامه TikTok بدون خارج کردن سیم‌کارت استفاده کنید. نکته ای که این روش دارد، این است که در این حالت شما تنها می‌توانید ویدئوها را تماشا کنید و امکان لایک،کامنت و سرچ وجود ندارد. اگر می‌خواهید در تیک‌تاک ویدئو بسازید و به اشتراک بگذارید، باید حتما از اپلیکیشن استفاده نمایید.

حل مشکل وارد نشدن به تیک تاک با استفاده از نسخه کرک شده اندروید

اگر علاقه زیادی به تیک‌تاک دارید و نمی توانید به راحتی وارد این برنامه شوید، اصلا نگران نباشید. شما می توانید به راحتی نسخه کرک شده تیک‌تاک را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید و استفاده نمایید. تنها موردی که درباره نسخه کرک وجود دارد، ناپایدار بودن این نسخه‌ها میباشد که نیاز است مدام آنها را به روز نگه دارید. چراکه ممکن است تیک‌تاک آنها را شناسایی کند و این نسخه‌ها را قفل کند.

سایر موارد برای رفع مشکل وارد شدن و اتصال به تیک‌تاک

چنانچه تمام موارد بالا را انجام دادید اما همچنان مشکل شما پابرجا بود، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی اتصال به اینترنت. (مطمئن شوید دستگاه شما به اینترنت متصل است)
  • برنامه تغییر آی‌پی خود را عوض کنید یا با سرور دیگری امتحان کنید.
  • اپلیکیشن تیک تاک را یکبار ببندید و مجدد باز کنید.
  • گوشی خود را روی حالت پرواز بگذارید و از آن خارج کنید.
  • از حساب کاربری خود خارج شوید و مجدد وارد شوید.
  • برنامه خود را به آخرین ورژن به‌روزرسانی کنید.
  • حافظه موقت (کش) برنامه را از تنظیمات پاک کنید.
  • برنامه TikTok را یکبار حذف و مجدد نصب کنید.
  • گوشی خود را ریست فکتوری یا فلش کنید.

امیدواریم از مقاله چگونه وارد تیک تاک شویم ؟ راضی بوده باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. من تمام این کارایی رو که گفتیدد رو انجام دادم ولی موفق نشدم اپلیکیشنش رو توی گوشیم بالا بیارم .فقط یکبار از نسخه تحت وبش استفاده کردم ولی به این شکل فایده ای نداره چون هر بار که خارج میشه و بخوای دوباره واردش بشی باید هم نام کاربری رو بزنی هم رمز عبور اونم با چه سختی که ادم رو کلافه میکنه و از کرده خودت پشیمون میشی .
    در ضمن گوشیم ایفونه .

  2. اتفاقا منم گوشیم ایفونه و بدون مشکل اپلیکیشنشو نصب کردم و دارم باهاش کار میکنم
    تو باید بگردی ببینی مشکل از کجاست ؟؟

  3. هههههه این مسخره بازیا مال گوشی های ایفونه و همیشه توی هر زمینه ای مشکل دارن .
    اما گوشی های اندروید 😎 😎 همیشه همه برنامه ها رو بدون مشکل انجام میده 😎
    اپل دارا بهتون پیشنهاد میدم گوشیتونو عوض کنید اندرویدی بگیرید

  4. «اینجا حرف، حرف من است. تا پایان وقت اداری امروز، تمام کارها باید روی میز من آماده باشند… هر کسی مخالفتی دارد می‌تواند وسایلش را جمع کند و برود…»

    این جملات برای شما آشنا نیست؟ چه تفاوتی میان یک مدیر با یک رییس وجود دارد؟ چه تفاوتی میان مدیران هر سازمان وجود دارد که باعث شده کارمندان برخی از سازمان‌ها شیفته و متعهد به سازمان، با شور و حرارت و انگیزه بالا کار کنند و کارمندان سازمان‌های دیگر، از لحظه به لحظه کار در آن سازمان بیزار باشند؟ در این مطلب از بوکاپو همراه ما باشید تا تعریف مدیریت، تفاوت رییس بودن با مدیر و رهبر بودن و ویژگی‌های یک مدیر موفق را با هم بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *