آموزش iOS

چگونه باتری ایرتگ اپل را تعویض کنیم؟

در ادامه می‌توانید روش صحیح تعویض باتری ایرتگ اپل را مشاهده کنید.

ایرتگ‌ها وسایل کاربردی هستند که می‌توان از آن‌ها برای ردیابی دستگاه‌ها و وسایل استفاده کرد. بااین‌حال، آن‌ها تا زمانی کار می‌کنند که باتری آن‌ها شارژ داشته باشد. درغیراینصورت از کار می‌افتند و تنها برای حل این مشکل تعویض باتری ایرتگ است. در ادامه باما همراه باشید تا به‌شما نحوه تعویض باتری ایرتگ اپل را توضیح دهیم.

برای اینکه متوجه شوید باتری ایرتگ شما نیاز به تعویض دارد یا خیر، می‌توانید از برنامه Find My گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد استفاده کنید. دراین‌حالت، زمانیکه باتری ایرتگ نیاز به تعویض داشته باشد، این برنامه اعلانی روی تلفن شما نمایش می‌دهد و اعلام می‌کند که باتری ایرتگ خود را تعویض کنید.

برنامه Find My برای اطلاع از زمان تعویض باتری ایرتگ

روش تعویض باتری ایرتگ

  1. برای شروع، سمت سفید ایرتگ را روی یک سطح صاف قرار دهید، سپس درپوش باتری را فشار داده و آن‌را برخلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا چرخش متوقف شود. درنهایت، می‌توانید هم درپوش و هم باتری را از ایرتگ جدا کنید.
  2. برای باتری جدید، باید از یک باتری لیتیومی CR2032 جدید استفاده کنید. این مدل باتری‌ها در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین بسیاری وجود دارند که می‌توانید بسته چندتایی آن‌ها را خریداری کنید.
  3. برای جایگذاری باتری جدید، بایستی باتری را طوری در ایرتگ قرار دهید که طرف مثبت‌ آن روبه بالا باشد. باتری را فشار دهید تا صدای زنگی بشنوید. دراین حالت، باتری به‌خوبی سرجال خود قرار گرفته است.
  4. درنهایت باید درپوش باتری را روی آن قرار دهید. دقت کنید که سه زبانه روی درپوش، با سه شکاف روی ایرتگ ردیف باشند. زمانیکه از زبانه‌ها و شکاف‌ها مطمئن بودید، کافیست درپوش را به‌سمت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا خوب قفل شود.
منبع
makeuseof

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *