آموزش

نحوه ارسال فیلم و عکس یکبار مصرف در واتساپ

چگونه در واتساپ , عکس و فیلم یکبار مصرف ارسال کنیم ؟ در ادامه سری مقالات آموزش واتساپ ، امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطوری ویدئو و تصویری ارسال کنید که فقط یکبار قابل مشاهده باشد و بعد از مشاهده ، عکس یا ویدئو حذف شود . اگر به این موضوع علاقه دارید تا انتهای مقاله نحوه ارسال فیلم و عکس یکبار مصرف در واتساپ با رایااستور همراه باشید .

واتساپ به تازگی به روزرسانی خود را برای پیام رسان خود منتشر کرده است که در این به روزرسانی یک قابلیت جدید به اپلیکیشن پیام رسان واتساپ افزوده شده است که به واسطه این قابلیت می توانید ، تصاویر و فیلم هایی را برای دوستان خود ارسال کنید که فقط یکبار قابل مشاهده هستند و بعد از اولین مشاهده ، عکس و ویدئو حذف شده و دیگر قابل مشاهده نخواهند بود . در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نحوه ارسال عکس و ویدئو یکبار مصرف را آموزش دهیم .

ارسال یکبار مصرف چه مزیتی دارد ؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که لازم بوده است تا اطلاعات مهمی از قبیل رمز حساب ، رمز تلفن و … را به شخص خاصی بدهید تا اطلاعاتی را برای شما ارسال کنند . با استفاده از این ویژگی ، پیام شما فقط یکبار نمایش داده می شود و عکس و ویدئویی که ارسال می کنید در گالری طرف مقابل ذخیره نخواهد شد . از این رو می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که اطلاعات شخصی شما حفظ می شوند .

مشکل ارسال عکس و فیلم یکبار مصرف چیست ؟

در حال حاضر تنها نقصی که این قابلیت دارد ، امکان گرفتن اسکرین شات میباشد که شخص می تواند در اولین مشاهده ، از صفحه گوشی عکس بگیرد و آن را ذخیره کند . اما احتمالا واتساپ در ویژگی های بعدی این مشکل را برطرف خواهد کرد .

چگونه عکس و فیلم یکبار مصرف ارسال کنیم ؟

حالا که با ماهیت ارسال عکس و فیلم یکبار مصرف بیشتر آشنا شده اید ، اجازه دهید به شما آموزش دهیم که چگونه تصاویر و ویدئوهایی ارسال کنید که تنها یکبار قابل مشاهده باشند . برای اینکار مراحل زیر را طی کنید :

  • در اولین قدم وارد صفحه چت با شخصی شوید که قصد ارسال اطلاعات را دارید :
  • در قدم دوم ، عکس و فیلمی که قصد ارسال آن را دارید را انتخاب کنید .
  • در قسمت نوشتن متن ، عدد 1 را مشاهده می کنید . آن را لمس کنید و در پنجره باز شده ، تایید را لمس کنید .
  1. در نهایت آیکون ارسال را لمس کنید تا عکس ، ارسال شود .

اگر علامت فقط یکبار مشاهده که علامت 1 است نمایش داده نمی شود ، لازم است تا واتساپ خود را به روزرسانی کنید .

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *