نرم افزار و اپلیکیشن

نحوه استفاده از قالب های آماده در تیک تاک

چگونه از قالب های آماده تیک تاک در ویدئوهای خود استفاده کنیم ؟ امروز در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه از تمپلیت های آماده در خود تیک تاک در ویدئوها استفاده کنید و ویدئوها و کلیپ هایی جذاب ضبط کنید . در ادامه مقاله چگونه از قالب های آماده تیک تاک استفاده کنیم با رایااستور همراه باشید .

اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی بسیاری هستند که هرکدام سعی دارند مخاطبین بیشتری را جذب خود کنند . در این بین ، تیک تاک یکی از تازه نفس ترین شبکه های اجتماعی میباشد که افراد بسیاری را جذب خود کرده است . به گزارش ورج ، نکته جالبی که تیک تاک را محبوب کرده است ، ضبط ویدئوهایی عالی ، فقط با صحبت کردن است . اما اگر قصد دارید که ویدئوها و محتواهایتان را با جلوه های بصری مختلف ، جذابتر کنید ولی امکان استفاده از اپلیکیشن های مختلف را ندارید ، اصلا نگران نباشید چرا که می توانید از قالب ها (تمپلیت) از پیش طراحی شده موجود در تیک تاک استفاده کنید .

تمپلیت های از پیش طراحی شده در تیک تاک ، خلق ویدئوهای جذاب با جلوه های مختلف را آسان تر می کند . برای ساخت ویدئو با استفاده از قالب های آماده ، تنها کافیست که عکس و فیلم موردنظر خود را در قالب های از پیش آماده شده قرار دهید . البته می توانید به دلخواه خود از موسیقی ، جلوه ، متن و … نیز در جهت بهبود ویدئو خود استفاده کنید .

چگونه از قالب های آماده تیک تاک استفاده کنیم ؟

در ادامه مقاله قصد داریم به شما روش استفاده از قالب های (تمپلیت) آماده تیک تاک را آموزش دهیم . برای این منظور مراحل زیر را طی کنید :

  • برای شروع ساخت ویدئو جدید ، روی علامت به علاوه (+) در پایین صفحه ، ضربه بزنید .
  • Templates را انتخاب کنید . این گزینه را در کنار برچسب Camera در پایین صفحه ،مشاهده خواهید کرد .
چگونه از قالب های آماده تیک تاک استفاده کنیم ؟
  • در این قسمت ، می توانید میان قالب های آماده بگردید و قالب دلخواهتان را پیدا و انتخاب کنید . تعداد نمونه های موجود در این بخش متغیر است . هدکدام از آنها نام توصیفی دارد و در زیر آن به شما گفته می شود که می توانید از چند عکس استفاده کنید . بعضی از تمپلیت ها تعداد حداقل و حداکثر دارند ( مثلا 2 تا 5 عکس) و برخی دیگر تنها محدودیت تعداد حداکثری (مثلا تا 5 عکس) خواهند داشت . نمونه دلخواهتان را انتخاب کنید و روی گزینه Select Photos ضربه بزنید .
  • با کلیک روی گزینه مذکور ، وارد بخش تصاویر دستگاهتان می شوید . تعداد تصاویر مجاز برای قالب آماده مذکور نیز در این بخش به شما نمایش داده می شود . شماره را در سمت چپ پایین صفحه خود پیدا خواهید کرد .
  • به محض اینکه تیک تاک پردازش عکس ها را به پایان می رساند ، آنها در قالب آماده قرار میگیرند .
چگونه از قالب های آماده تیک تاک استفاده کنیم ؟

از این قسمت به بعد می توانید تغییرات اضافی را روی ویدئو خود اعمال کنید . برای مثال می توانید روی فیلم خود ، استیکر ، متن و یا صدا اضافه کنید یا جلوه های جدیدی را روی آن قرار دهید . بقیه مراحل ذخیره و ارسال ویدئو تیک تاک مانند همیشه است .

چگونه از قالب های آماده تیک تاک استفاده کنیم ؟

اگر از قالب ها و تمپلیت های آماده تیک تاک خوشتان نیامد باید چکار کنید ؟ در این حالت ، نرم افزار ها و شرکت های مختلفی از قبیل Zoomerang و Canva هستند که الگوهای مختلفی را بصورت رایگان و غیر رایگان ارائه می دهند . چنانچه بخواهید از الگوهای غیررایگان استفاده کنید و هزینه آن را پرداخت نکنید ، باید وجود واترمارک را روی ویدئو تحمل کنید . بطور کلی نرم افزار های بسیاری هستند که این امکان را برای شما فراهم می کنند که برای استفاده از امکانات برخی از آنها باید هزینه کنید .

منبع
theverge

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *