موبایل

هواوی سری Pura را معرفی کرد

هواوی سری پورا را جایگزین سری P کرد.

سرانجام بعد از 12 سال، هواوی سری P را کنار می‌گذارد و عصر جدیدی را با معرفی سری هواوی پورا (Huawei Pura) آغاز می‌کند. کلمه “Pura” در زبان اسپانیایی به معنی خلوص و زیبایی است که بصورت “piu rua” تلفظ می‌شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، هواوی با معرفی سری هواوی پورا، قصد دارد عصری نو را آغاز کند و با تمرکز بر طراحی زیبایی شناختی، قابلیت‌های تصویربرداری بی‌نظیر و سبک اصلی می‌خواهد زیبایی و نوآوری را به گوشی‌های‌هوشمند خود بیاورد.

Huawei Pura

گمانه‌زنی‌هایی درباره نام‌گذاری سری جدید پورا وجود دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد سری جدید گوشی‌های هواوی از Huawei Pura 70 آغاز می‌شوند و طبق پستی که Digital Chat Station در ویبو منتشرکرده، این سری شامل چهار دستگاه پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و پورا 70 اولترا خواهد بود.

گفته می‌شود نسخه اولترا جانشین نسخه آرت “Art” خواهد شد و احتمالاً همان پیکربندی مدل پرو پلاس را بدست می‌آورد، بااین تفاوت که طراحی بهتری خواهد داشت. در خصوص مدل‌های پرو و پرو پلاس هم گفته می‌شود که عمده تفاوت آن‌ها در عمر باتری و عکاسی خلاصه می‌شود.

حال باید دید در آینده چه صحبت‌هایی درباره سری جدید هواوی می‌شود. مطمئناً هواوی به‌زودی چندین تیزر و پوستر را از این سری منتشر می‌کند و ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به جدیدترین سری این غول چینی داشته باشیم.

از آنجاییکه هواوی بعنوان یک شرکت خلاق شناخته می‌شود، می‌توانیم انتظار یک داستان هیجان‌انگیز را داشته باشیم که قرار است با سری Huawei Pura 70 شروع شود. نظرشما درباره سری جدید هواوی چیست؟ آیا می‌تواند بهتر از سری P عمل کند و نقطه عطفی برای هواوی باشد؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *