گجت

ساعت‌هوشمند جدید هواوی گواهینامه CQC را دریافت کرد

براساس گزارش منتشرشده، ساعت‌هوشمندی گواهینامه CQC را دریافت کرده که گمان می‌شود هواوی‌واچ فیت 3 باشد.

در 17 ژانویه سال گذشته بود که هواوی، ساعت‌هوشمند هواوی‌واچ فیت 3 را به‌نمایش گذاشت. اکنون یک ساعت‌هوشمند باعنوان “SLO-B19″، گواهی محصول CQC را دریافت کرده که تصور می‌شود واچ فیت 3 هواوی باشد.

طبق اطلاعات منتشرشده در گواهی، این ساعت‌هوشمند دارای عملکردهای ذخیره‌سازی و پخش صدا است. علاوه‌براین، هواوی روند عدم استفاده از شارژر را برای ساعت‌هوشمند نسل بعدی خود در پیش گرفته است.

گواهی CQC ساعت‌هوشمند جدید هواوی

به‌گزارش گیزموچاینا، احتمالاً هواوی ساعت‌هوشمند واچ فیت 3 را در رویدادی که قرار است برای معرفی سری P70 برگزار کند، معرفی خواهد کرد. البته گزارش‌هایی منتشرشده که نشان می‌دهد این رویداد که قرار بود این ماه برگزار شود، به‌تعویق افتاده است.

بااین‌حال، اطلاعات زیادی درباره اسمارت‌واچ بعدی هواوی نمی‌دانیم. تنها انتظار داریم که به نمایشگر ضربان‌قلب و سنسور کنترل اکسیژن سطح خون مجهز شود. در گزارشی دیگر نیز آمده بود که واچ فیت 3 از 97 حالت مختلف ورزشی و در کنار آن، از پیگیری خواب و ردیابی سطح استرس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات هواوی‌واچ فیت 2

آخرین نسل واچ فیت که هم‌اکنون در بازار موجود است، از یک نمایشگر 1.74 اینچی امولد مستطیلی شکل با تراکم پیکسل 336PPI استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش دارای ویژگی همیشه روشن است و تا عمق 50 متر زیر آب مقاوم است.

این ساعت‌هوشمند از ویژگی‌های ردیابی سلامت مانند سنسور ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی خواب و… پشتیبانی می‌کند. برای اتصال به دستگاه‌ها از بلوتوث 5.2 و NFC بهره می‌برود و انرژی خود را از یک باتری 292 میلی‌آمپری با طول‌عمر 10 روز تأمین می‌کند. این ساعت‌هوشمند درحال‌حاضر حدوداً 110 دلار قیمت دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید