موبایل

این تلفن هواوی با نام جدید نوا Y72 در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

هواوی قصد دارد تلفن انجوی 70 را در بازارهای بین‌المللی بانام هواوی نوا Y72 به فروش برساند. در ادامه می‌توانید جزئیات این تلفن را مشاهده کنید.

دسامبر سال گذشته، هواوی از تلفن پایه Enjoy 70 رونمایی کرد و اکنون جی‌اس‌ام‌آرنا گزارش می‌دهد که این گوشی با نام جدید هواوی نوا Y72 در بازارهای خارجی دیده شده است. تلفن مذکور با همان طراحی، همان تصاویر بازاریابی و حتی همان دکمه‌اختصاصی X برای دسترسی‌سریع به‌برنامه، در وبسایت هواوی در آفریقای‌جنوبی ظاهر شده است.

پوستر هواوی نوا Y72

تلفن جدید هواوی نوا Y72 نیروی خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپری دریافت می‌کند و در پشت دستگاه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. تاکنون مشخصات دقیق این تلفن فاش نشده، اما ما انتظار داریم هواوی برای این مدل از تراشه کرین 710A و نمایشگر ال‌سی‌دی 6.75 اینچی با وضوح 720 پیکسل استفاده کند.

باتری بزرگ استفاده‌شده دراین تلفن از شارژ سیمی 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. درحالیکه این موبایل در چین با سیستم‌عامل هارمونی 4 راه‌اندازی شده است، اما احتمالاً نسخه جهانی آن به سیستم‌عامل EMUI تغییر پیدا خواهد کرد.

متأسفانه جزئیات بیشتری از مشخصات این دستگاه دردسترس نیست و تنها اعلام شده که هواوی نوا Y72 با رنگ سبز و مشکی و باقیمتی در حدود 265 دلار عرضه خواهد شد. نظرشما درباره گوشی جدید هواوی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید