موبایل

تاریخ عرضه و مشخصات هواوی P70 فاش شد

به‌تازگی گزارش‌هایی منتشرشده‌اند که زمان عرضه سری هواوی P70 و برخی از مشخصات کلیدی این سری را فاش می‌کنند.

براساس گزارش androidheadlines، دو گزارش از دو منبع معتبر جزئیاتی درباره بازه‌زمانی عرضه هواوی P70 و برخی از مشخصات اصلی این دستگاه را فاش کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

fixed focus digital در شبکه‌اجتماعی ویبو چین گفته است: سری هواوی P70 اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل سال جاری عرضه می‌شود. اگرچه تاریخ دقیقی اعلام نشده، اما باتوجه به‌اینکه سری هواوی P60 سال گذشته در پایان ماه مارس معرفی شد، می‌تواند ادعای درستی باشد. البته احتمالاً این تاریخ عرضه در چین است و هواوی این سری را بعداً برای بازارهای جهانی معرفی می‌کند.

درباره مشخصات هواوی P70 نیز گزارشی توسط Digital Chat Station منتشرشده که می‌گوید این دستگاه به یک نمایشگر 6.7 اینچی خمیده اولد با وضوح 1.5K مجهز خواهد بود.

هواوی P70 به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود که انتظار می‌رود برای دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی OV50H OmniVision استفاده شود. این دوربین، دیافراگم متغیر را ارائه می‌دهد که 1/1.3 اینچ اندازه دارد. در گزارش‌های قبلی به یک دوربین فوق‌عریض ارتقاءیافته نیز اشاره شد که انتظار می‌رود دراین مدل شاهد آن باشیم.

در ادامه گزارش آمده که انرژی دستگاه را یک باتری 5000 میلی‌آمپری و قدرت دستگاه را تراشه کرین 9010 تأمین می‌کند.

درنظر داشته باشید که این اطلاعات درباره سری هواوی P70 منتشرشده و احتمال اینکه برخی از آن‌ها برای مدل‌های رده‌بالا پی70 پرو و پی70 آرت باشد و برخی دیگر برای مدل استاندارد پی70، زیاد است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید