موبایلبرگزیده

تلفن هواوی پورا 70 اولترا با دوربین جمع‌شونده معرفی شد

جدیدترین پرچمدار هواوی با سیستم دوربین جمع‌شونده در چین معرفی شد.

هواوی به‌تازگی از سری پورا 70 خود رونمایی کرده که کامل‌ترین آن‌ها هواوی پورا 70 اولترا است که درادامه می‌خواهیم مشخصات آن‌را بررسی کنیم. این مدل مشخصاتی تقریباً مشابه مدل پرو پلاس دارد بااین تفاوت که پنل پشتی آن از چرم گیاهی می‌باشد و تنظیمات دوربین قدرتمندتری را ارائه می‌دهد.

در مقاله قصد ما بصورت کامل به معرفی مشخصات پورا 70، پورا 70 پرو و پورا 70 پرو پلاس پرداختیم. می‌توانید با مطالعه آن مقاله به مشخصات سه مدل دیگر این سری هم پی ببرید. در ادامه باما همراه باشید تا مشخصات پورا 70 اولترا را بررسی کنیم.

مشخصات هواوی پورا 70 اولترا

گفته می‌شود هواوی برای لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این دستگاه از یک مکانیسم جمع‌شدنی استفاده کرده که در زمان استفاده از دوربین، لنز را بالا می‌آورد. همچنین هواوی اعلام کرده که لنز تلسکوپی دوار، دارای ساختار پیچیده موتوری است که این شرکت آن‌را 300.000 بار آزمایش کرده و از عملکرد آن مطمئن است.

ویدئو رسمی هواوی پورا 70 اولترا

دوربین اصلی دارای دیافراگم متغیر f/1.6 – 4.0 و فاصله کانونی 22.5 میلمتری است. هواوی اعلام کرده که برای کمک به کنترل اجسام متحرک و سریع از موتور جدید XD Motion استفاده کرده است.

ویدئو رسمی هواوی پورا 70 اولترا

دوربین تله‌فوتو از یک لنز 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، درحالیکه دوربین فوق‌عریض که بعنوان یک دوربین ماکرو هم عمل می‌کند دارای سنسور 40 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 13 میلیمتر می‌باشد.

هوش‌مصنوعی پرکاربردین واژه‌ای است که استفاده می‌شود؛ هواوی هم برای اینکه ازاین چرخه جا نماند برای عکاسی بهتر، حذف سوژه از عکس و روتوش تصاویر از هوش‌مصنوعی استفاده کرده است. دوربین سلفی دستگاه هم 13 مگاپیکسل کیفیت دارد.

نمایشگر 6.8 اینچی LTPO OLED دارای وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس، نرخ فرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2500 نیت می‌باشد. این دستگاه دارای اثرانگشت UD می‌باشد و مانند مدل‌های پرو این سری از فناوری Kunlun برای محافظت از نمایشگر استفاده می‌کند.

نمایشگر هواوی پورا 70 اولترا

در قلب دستگاه تراشه Kirin 9010 قرار گرفته که شایعه‌شده با فرآیند 7 نانومتری بصورت محلی در چین مانند Kirin 9000s در سری میت 60 ساخته می‌شود.

پورا 70 اولترا از اتصال ماهواره‌ای دوگانه برای اتصال پیام‌ها، تصاویر و تماس‌ها پشتیبانی می‌کند. دارای استاندارد IP68 است که نشان‌دهنده مقاومت کامل دستگاه در برابر نفوذ آب و گردوغبار می‌باشد. انرژی دستگاه را باتری 5200 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که از شارژ سیمی 100 وات، بی‌سیم 80 وات و بی‌سیم معکوس 20 واتی پشتیبانی می‌کند. ماننده همه نسخه‌های این سری، پورا 70 اولترا هم با سیستم‌عامل هارمونی‌او‌اس 4.2 اجرا می‌شود.

مدل اولترا در رنگ‌های سبز، قهوه‌ای موکا، سفید و مشکی ستاره‌ای عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه 16/512 گیگابایتی این مدل 1380 دلار و نسخه 16 گیگ/1 ترابایتی 1520 دلار می‌باشد.

ویدئو رسمی هواوی پورا 70 اولترا

نظرشما درباره مدل اولترا سری پورا 70 هواوی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *