گجت

ساعت‌هوشمند هواوی با طراحی اپل در راه است

جدیدترین ساعت‌هوشمند هواوی، به سبک اپل طراحی شده و ظاهری مشابه اپل‌واچ‌های این شرکت دارد.

هواوی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، از ساعت‌هوشمند هواوی‌واچ فیت 3 خود رونمایی کند. اما مسئله‌ای که وجود دارد، شباهت زیاد آن به اپل‌واچ‌های اپل می‌باشد.

امروز رندرهایی ازاین ساعت فاش شد که نشان می‌دهد بسیاری از کاربران به‌راحتی می‌توانند هواوی‌واچ فیت 3 را با یک اپل‌واچ اشتباه بگیرند. اگرچه با بررسی دقیق می‌توان تفاوت‌هایی مانند فریم‌های فلزی و حاشیه‌های نمایشگر متفاوت را مشاهده کرد، اما بازهم نقاط مشترک زیادی بین آن‌ها وجود خواهد داشت.

رندرهای هواوی واچ فیت 3

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی برای این ساعت‌هوشمند از دکمه تاچ دیجیتالی استفاده کرده که دقیقاً مشابه تاچ دیجیتال اپل است و دقیقاً در همان نقطه‌ای قرار گرفته که دکمه اپل قرار دارد. انحنای هردو ساعت هم دقیقاً مشابه هم هستند

هواوی بجای اینکه از ساعت‌های اپل الهام بگیرد، طراحی‌ آن‌ها را بصورت کامل کپی کرده و یک ساعت‌هوشمند با طراحی اپل‌واچ برای دستگاه‌های اندرویدی تولید کرده است. این ساعت می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که همیشه می‌خواستند ساعت آن‌ها ظاهری مانند اپل‌واچ داشته باشد اما با یک تلفن اندرویدی جفت شوند.

رندرهای هواوی واچ فیت 3

از ابتدا قرار بود این ساعت‌های‌هوشمند با سری پورا 70 معرفی شوند، اما گویا برنامه تغییر کرده و هواوی قرار است در فرصتی دیگر از هواوی‌واچ فیت 3 رونمایی کند. درحال‌حاضر زمان معرفی این اسمارت‌واچ مشخص نیست.

نظرشما درباره این اقدام هواوی چیست؟ آیا طراحی ساعت‌هوشمند اندرویدی به سبک اپل‌واچ، می‌تواند باعث شود که مردم به استفاده از آن‌ها روی بیاورند؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *