فناوری

هواوی به‌زودی از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند

به‌نظر می‌رسد کنفرانس ارتباطی HarmonyOS هواوی در فصل بهار به‌زودی برگزار می‌شود.

در گزارشی غیررسمی، گفته شده که هواوی قصد دارد کنفرانس ارتباطی HarmonyOS در فصل بهار را برای 11 آوریل (23 فروردین) برگزار کند. دراین گزارش آمده که تمرکز هواوی برروی محصولات جدید خود در حوزه خودرو و رایانه‌های شخصی خواهد بود و فعلاً خبری از سری هواوی P70 نیست.

گیزموچاینا در گزارش خود می‌گوید: هواوی دراین مراسم تمرکز خود را روی عرضه Luxeed S7 (اولین خودرو هواوی و چری) می‌گذارد. گفته می‌شود نسخه جدید در مقایسه با نسخه منتشرشده در نوامبر سال گذشته، تغییراتی در پیکربندی خواهد داشت و درعین‌حال قیمت آن‌را حفظ می‌کند.

مدل‌جدید Luxeed S7 در دو نسخه با ابعاد و وزن کمتر عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که هردو نسخه همان موتور دوگانه 150 کیلووات + 215 کیلووات مشابه Luxeed S7 Max RS را حفظ و ارائه می‌دهند.

محصول دیگری که انتظار داریم هواوی دراین مراسم از آن رونمایی کند، مدل 2024 لپ‌تاپ میت‌بوک X پرو هواوی است که اخیراً گواهینامه دریافت کرده و به عرضه نزدیک آن اشاره دارد. سال گذشته هواوی مدل 2023 این دستگاه را در ماه می عرضه کرد.

متأسفانه هیچ خبری درباره عرضه سری P70 هواوی دردسترس نیست و حتی فروشگاه‌های آفلاین هواوی هم هیچ فعالیتی برای پیش‌خرید این سری ندارند. به‌نظر می‌رسد تاریخ پیش‌فروش این سری بعداز کنفرانس مشخص و اعلام می‌شود.

درنظر داشته باشید که هواوی این گزارش را تأیید نکرده و هنوز هیچ اطلاعیه‌ای را بصورت رسمی منتشر نکرده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *