ریپورتاژ آگهی

بررسی پکیج های دوربین مداربسته

در این مطلب می‌خواهیم شما را با پکیج دوربین مداربسته آشنا کنیمامروزه استفاده از دوربین‌های مداربسته در اماکن عمومی و محیط‌های مسکونی بسیار متداول شده است. این دوربین‌ها در وهله اول سبب افزایش امنیت در محیط خواهند شد؛ زیرا یک عامل بازدارنده محسوب می‌شوند. در صورت بروز اتفاقی در محدوده ضبط دوربین‌ها نیز می‌توان به فیلم‌های ثبت شده توسط دوربین‌ها رجوع کرده و از آن‌ها بهره برد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی هستند که در حوزه حفاظت محیط و تولید دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کنند و محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند. برای اینکه محیط کار یا زندگی خود را مجهز به دوربین‌های مداربسته کنید، تنها نصب دوربین کافی نبوده و شما نیاز به یک پکیج دوربین مداربسته خواهید داشت تا بتوانید بهترین عملکرد را از سیستم حفاظتی خود مشاهده کنید.

بسته به محیطی که قرار است پکیج دوربین مداربسته در آن محل نصب شود و متراژ آن و میزان نیاز شما به پوشش‌دهی تصویر، پکیج‌ها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. این پکیج‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و دارای تجهیزات مختلفی هستند که امکان دارد در پکیج دیگر وجود نداشته باشد. بعضی از پکیج‌ها نیز به دلیل ویژگی‌هایی که دارند و ارائه می‌دهند به پکیج‌های اقتصادی شهرت دارند.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به بررسی انواع این پکیج‌ها بپردازیم و ببینیم که اصلاً چرا باید از پکیج‌های دوربین مداربسته استفاده کنیم.

دوربین های مداربسته دیجیتال

تفاوت دوربین های مداربسته دیجیتال با دوربین های نسل قبل تر از خود (آنالوگ) این بود که دوربین های مداربسته دیجیتال تصاویر با وضوح بالا و کیفیت مگاپیکسلی را بر روی بستر انالوگ که همان کابل های کواکسیال بود انتقال می دادند.

به دوربین های مداربسته دیجیتال دوربین های HD  و FULL HD نیز می گویند که اولین سری این دوربین های دوربین های AHD است.

پس دوربین های مداربسته AHD از نوع دوربین های مداربسته دیجیتال به شمار می آیند.

پکیج دوربین مداربسته

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، دوربین‌ مداربسته نیز با پیشرفت‌ چشمگیری روبرو شده‌ و توانسته به‌خوبی نیازهای خریداران خود را مرتفع کنند. این پیشرفت اما از یک سو انتخاب را برای افراد سخت کرده است؛ زیرا اگر شخصی اقدام به خرید و نصب دوربین مداربسته برای محل زندگی یا کسب‌وکار خود کند، با طیف وسیعی از دوربین‌های مداربسته و لوازم مربوط به دوربین‌ها مانند کابل و دستگاه دی وی آر، مواجه خواهد شد. پیشنهاد ما برای خرید و نصب دوربین‌های مداربسته، استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته است.

چرا پکیج دوربین مداربسته خریداری شود؟

ویژگی‌های متنوعی همچون دزدگیر، سوکت شبکه، کابل مخصوص دوربین‌های مداربسته، دستگاه دی وی آر و… که در پکیج‌های دوربین مداربسته دارند، سبب می‌شوند تا نیازی به تهیه جداگانه این وسایل نداشته باشید و از نظر اقتصادی برای شما به‌صرفه‌تر باشد. به‌طورکلی تهیه پکیج دوربین مداربسته به دلیل داشتن تجهیزات کافی و هماهنگ بودن تجهیزات با یکدیگر، نسبت به تهیه آن‌ها به‌صورت جداگانه مناسب‌تر بوده و برای شما ارزان‌تر، بدون دغدغه تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهند بود.

انواع پکیج دوربین مداربسته

انواع پکیج دوربین مداربسته

همان‌طور که بیان شد، پکیج‌های متنوعی از دوربین‌های مداربسته، از پیشرفته‌ترین تا اقتصادی‌ترین آن‌ها در بازار وجود دارد. هرکدام نیز ویژگی‌ها و تجهیزات متفاوتی با یکدیگر دارند. این پکیج‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که در ذیل به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • پکیج 2 کاناله 
  • پکیج 4 کاناله
  • پکیج 6 کاناله
  • پکیج 8 کاناله
  • پکیج 16 کاناله

تقسیم‌بندی انواع پکیج‌ها شامل موارد ذکر شده هستند که تجهیزات هرکدام نیز باتوجه‌به نیاز شما قابلیت تغییر و اضافه ‌شدن دارند. منظور از تعداد کانال در پکیج‌ها نیز به تعداد دوربین‌های موجود در پکیج گفته می‌شود. به این معنی که پکیج دوکاناله حاوی 2 عدد دوربین است.

همان‌طور که گفته شد ویژگی‌های این پکیج‌ها قابل تغییر بوده و برندهای تولیدکننده پکیج دوربین مداربسته نیز بسیار متنوع و فراوان هستند اما بعضی از این پکیج‌ها تمرکز خود را بر روی ویژگی‌های خاصی قرار داده و سعی در پوشش دادن آن دارند. این پکیج‌ها تحت عنوان پکیج‌های اقتصادی دوربین مداربسته در بازار حضور دارند.

معرفی پکیج‌های اقتصادی دوربین مداربسته

  • پکیج 2 عددی: این پکیج حاوی دو دوربین باکیفیت 8 مگاپیکسل و ضبط فیلم‌هایی باکیفیت 1080p، سوکت، کابل مخصوص (کواکسیال)، منبع تغذیه، دستگاه دی وی آر و فرستنده تصویر اینترنتی است.
  • پکیج 4 عددی: شامل تمامی موارد پکیج 2 عددی به‌علاوه دو دوربین بیشتر
  • پکیج 6 عددی: حاوی 6 عدد دوربین
  • پکیج 8 عددی: حاوی 8 عدد دوربین

برند پکیج‌های ذکر شده نیز عمدتاً dahua  و Hikvision هستند.

پکیج دوربین مداربسته داهوا

پکیج دوربین مداربسته داهوا

محصولات داهوا از جمله دوربین های مداربسته بدلیل اثبات کیفیت خود در سال های طولانی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده  از طرف نمایندگی ها و عاملیت های فروش، مورد اعتماد مردم و سازمان های بزرگ قرار گرفته است.

از همین رو خرید این محصولات با استقبال زیادی رو به رو بوده و محیط های زیادی تحت پوشش دوربین های مدار بسته داهوا قرار گرفته است.

دوربین مداربسته داهوا اگر چه از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر برند های دوربین مداربسته اندکی قیمت بالاتری دارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که یکی از برند های مطرح جهانی است که تقریبا در همه جای دنیا به واسطه کیفیت بالای خود دارای نمایندگی های فعال می باشد.

پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن یک شرکت قدرتمند و پیشرو در زمینه تولید سیستم های نظارت تصویری می باشد که خط مشی این شرکت باعث شده تا سیستم های باکیفیت امنیتی-نظارتی با قیمت مناسب به دست همه مردم دنیا برسد.

برند hikvision طبق آماره منتشر شده از مجله های معتبر ، پرفروش ترین و همچنین محبوب ترین برند دوربین مداربسته دیجیتال در دنیا می باشد. هایک ویژن که از سال 2001 کار خود را بصورت حرفه ای شروع کرده، بخش زیادی از درآمد خود را در بخش تحقیق و توسعه محصولات بکار برده است.

برند هایک ویژن سال ها است که بخاطر کیفیت بالای و تنوع زیاد خود به عنوان بهترین برند دوربین مداربسته در مجله های معروف سیستم های حفاظتی نام برده می شود و از این رو برای پوشش محیط های حساس به سیستم های نظارت تصویری این برند پیشنهاد داده می شود.

چگونه بهترین پکیج دوربین را برای خود انتخاب کنیم؟

برای اینکه بهترین پکیج دوربین مداربسته را برای محیط زندگی یا محیط اداری انتخاب کنید بایستی نکاتی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

  • میزان بودجه

اولین قدم در انجام هر کاری تعیین میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید و قصد دارید برای انجام کار خود خرج کنید. طبیعتا نداشتن مشکل در خرج پول دست شما را در انتخاب پکیج‌ها باز خواهد گذاشت و می‌توانید از برندهای محبوب مانند سونی و سامسونگ استفاده کنید.

  • متراژ محیط

اینکه برای چه متراژی از دوربین مداربسته استفاده کنید، در انتخاب پکیج آن موثر است.

  • محدوده پوشش‌دهی

ببینید که از پکیج دوربین مداربسته خود چه انتظاراتی دارید و نیاز دارید تا چه مقدار از محدوده اطراف را پوشش دهد تا بتوانید دوربینی باکیفیت متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

  • گارانتی

پکیج‌های باکیفیت علاوه بر دارا بودن تجهیزات مناسب و کیفیت بالا، معمولا دارای گارانتی برای محصولات خود نیز هستند تا خیال مشتری را از خرید خود آسوده کنند.

  • ضدآب و گردوغبار

برندهای محبوب معمولا برای دوربین‌های تولید شده خود از قابلیت ضد آب و ضد گرد غبار بودن بهره می‌برند تا بتوانند عمر مفید محصولات خود را چندین برابر کنند.

  • برند

در خرید پکیج دوربین مداربسته از برندهایی خرید کنید که قبلاً امتحان خود را پس داده‌اند و از کیفیت مطلوب و رضایت مشتریان برخوردار هستند.

  • نحوه انتقال اطلاعات

این مورد بیشتر به نیاز شما بازمی‌گردد که تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها در دستگاه دی وی آر ثبت شوند یا اینکه به‌صورت وایرلس انتقال پیدا کنند. استفاده از مدل‌های مختلف به مکان مورداستفاده آن‌ها بستگی دارد.

دوربین مداربسته در شیراز

دوربین مداربسته در شیراز

فروش ، نصب ، و کلیه خدمات دوربین مداربسته در شیراز

فروشگاه دوربین مداربسته آیس پلاس ، با اخذ نمایندگی از برند های مطرح دوربین مداربسته و با ارائه خدمات و گارانتی فوق العاده توانسته است در سال های اخیر به یکی از قطب های دوربین مداربسته در شیراز ، جنوب کشور و حتی سراسر کشور تبدیل شود.

برای دریافت کلیه خدمات دوربین مداربسته در شیراز و مشاوره رایگان با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایید

ارتباط سریع: 09176501148

نتیجه‌گیری

در جمع‌بندی مطالبی که در طول این مطلب بیان شد بایستی عنوان کرد که توان مالی در خرید پکیج‌ها مهم‌ترین مسئله به شمار می‌رود؛ چرا که با داشتن امکان مالی مناسب می‌توانید بر روی ویژگی‌های مثبت بیشتر مانند دزدگیر نیز حساب کنید و به سراغ برندهایی بروید که بسیار مطرح بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار هستند.

برای استفاده در محیط‌های خانگی و ویلایی مدل‌های بی‌سیم گزینه‌های بهتری نسبت به سایرین بوده و برای استفاده در محیط اداری نیز مدل‌های سیم‌دار مناسب هستند؛ چرا که نیازی به ارسال تصاویر به محیط خارج ندارند و سبب کاهش هزینه می‌شوند.

در کل پیشنهاد ما استفاده از پکیج‌های اقتصادی موجود در بازار است؛ چرا که ضمن صرف هزینه معقول به خواسته خود از پکیج دوربین مداربسته نیز دست خواهید یافت و نیاز شما مرتفع خواهد شد. امیدواریم توانسته باشیم در این مطلب اطلاعات شما را دررابطه‌ با پکیج‌های دوربین مداربسته بالاتر برده باشیم برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی دیگر می توانید به وبسایت آیس پلاس مراجعه نمایید مراجعه کنید. چنانچه در شیراز و یا جنوب ایران ساکن هستید و به دوربین مداربسته و نصاب نیاز دارید می توانید به خدمات دوربین مداربسته در شیراز (iceplus.ir/shiraz-cctv) تماس بگیرید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *