ریپورتاژ آگهی

کشفیات جالب از تلفن های بیسیم پاناسونیک

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک محبوب‌ترین تلفن‌های خانگی در کشورمان محسوب می‌شوند. اصلا اغراق نیست اگر بگوییم که این روزها در هر خانه، یک تلفن بیسیم پاناسونیک دیده می‌شود. امروز و در این مقاله قصد داریم به چند حقیقت جالب در رابطه با این محصولات بپردازیم که احتمالا از آن‌ها بی‌اطلاع هستید. اگر می‌خواهید با این دستگاه‌های جذاب، باکیفیت و ماندگار بیشتر آشنا شوید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

تلفن بیسیم پاناسونیک تمامی ویژگی‌های یک تلفن مدرن و امروزی را دارد:

  1. در صورت تمایل می‌توانید تعداد گوشی‌های بیسیم را تا حداکثر 6 گوشی افزایش دهید.
  2. گوشی‌ها به راحتی با همدیگر همگام‌سازی می‌شوند.
  3. می‌توانید شماره‌های مزاحم را به سادگی مسدود کنید.
  4. منشی تلفنی این دستگاه باعث می‌شود هیچ تماسی را از دست ندهید.
  5. می‌توانید شماره‌های پرتکرار خود را در دفترچه مخاطبین ذخیره کنید.
  6. شارژدهی بالای این تلفن باعث می‌شود بتوانید ساعت‌ها از طریق گوشی بیسیم مکالمه بی‌وقفه داشته باشید.
  7. برد یا آنتن‌دهی بسیار مناسبی دارد.
  8. حافظه کالر آیدی و شماره‌گیری مجدد دارد.

مهم‌ترین مزایای داشتن یک تلفن بیسیم پاناسونیک

تلفن بیسیم شما را از شر تلفن‌های سیمی راحت می‌کند. تنها کافیست پایه تلفن را به پریز مخابرات وصل کنید و در هر جای منزل، از گوشی‌های بیسیم استفاده کنید. یکی از امتیازهای پاناسونیک این است که همه گوشی‌های یک محصول، از برنامه‌ریزی واحدی استفاده می‌کنند که در دستگاه پایه انجام شده است. بنابراین این گوشی‌ها به راحتی با هم‌دیگر همگام‌سازی می‌شوند.

مهم‌ترین مزایای داشتن یک تلفن بیسیم پاناسونیک

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران تلفن‌های بیسیم پاناسونیک که در سایت نمایندگی پاناسونیک، ایده آل گستر هم به آن اشاره شده ، تداخل امواج گوشی با سایر محصولات وایرلس به ویژه مودم‌های وای فای است. این موضوع باعث می‌شود که در زمان مکالمه، شاهد نویز یا قطع و وصل شدن صدا باشید. خوشبختانه پاناسونیک با استفاده از فناوری DECT 6.0 این مشکل را برای همیشه حل کرده است. این فناوری باعث می‌‌شود تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از یک فرکانس اختصاصی (1.9 گیگاهرتز) استفاده کند. به این ترتیب این تلفن‌ها هیچ تداخلی با سایر محصولات وایرلس (که از فرکانس 2.4 استفاده می‌کنند) نخواهند داشت.

بسیاری از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک از قابلیت منشی تلفنی برخوردار هستند. به این ترتیب حتی در مواقعی که در منزل هم حضور ندارید، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. کافیست منشی تلفنی را فعال کنید تا مخاطب بتواند برای شما پیغام بگذارد. شما هم در اولین فرصت می‌توانید به همه پیغام‌های ضبط شده گوش داده و در صورت نیاز به آن‌ها جواب دهید. برای پیغام خوش‌آمدگویی منشی تلفنی می‌توانید از صدای ضبط شده خود استفاده کنید.

کاهش مصرف باتری با فناوری ECO

ECO یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک است. بر اساس این قابلیت، زمانی که گوشی بیسیم در نزدیکی دستگاه پایه قرار داشته باشد، سیگنال‌های ارسالی از پایه به سمت گوشی کاهش پیدا می‌کنند. به این ترتیب، مصرف باتری گوشی بیسیم افزایش پیدا می‌کند. از طرفی دیگر، ECO با کم کردن سیگنال‌‌های رادیویی، به افزایش سلامت محیط زیست هم کمک می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که روشن بودن ECO ممکن است کیفیت مکالمه را در زمان دور بودن گوشی از پایه کاهش دهد.

قابلیت روم مانیتورینگ

این قابلیت به ویژه برای مادرانی که در منزل فرزند خردسال دارند، بسیار مناسب است. تصور کنید که کودک شما در اتاق خواب است و نگران این هستید که بیدار شود و شما متوجه نشوید! در این شرایط کافیست گوشی بیسیم را در اتاق کودک قرار دهید و قابلیت روم مانیتورینگ را فعال کنید. به این ترتیب به محض بیدار شدن کودک و گریه کردن، دستگاه پایه به شما هشدار خواهد داد. حتی می‌توانید تنظیمات را به شکلی تغییر دهید که این هشدار را روی تلفن همراه خود دریافت کنید. (برای مواقعی که در منزل حضور ندارید)

اگر منزل شما در منطقه‌ای قرار دارد که تلفن همراه آنتن‌دهی مناسبی ندارد، یک گوشی بیسیم پاناسونیک با پشتیبانی از Link-to-Cell دقیقا همان دستگاهی است که به آن نیاز دارید. به کمک این ویژگی می‌توانید تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث به گوشی بیسیم متصل کنید تا در صورت تماس، گوشی بیسیم به جای تلفن همراه زنگ بخورد. به این ترتیب، مشکل نداشتن آنتن را برای همیشه حل کرده‌اید! حتی می‌توانید از تمامی مخاطبین موبایل خود روی گوشی بی‌سیم استفاده کنید و با آن‌ها تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که Link-to-Cell تنها روی مدل‌های از تلفن بیسیم پاناسونیک وجود دارد که از بلوتوث پشتیبانی نمایند.

شارژدهی مناسب باتری

شارژدهی مناسب باتری

گوشی‌های بیسیم به کمک باتری کار می‌کنند. بنابراین هرچقدر که شارژدهی این باتری‌ها بیشتر باشد، مدت زمان طولانی‌تری می‌توانید از طریق گوشی بیسیم به برقراری مکالمه بپردازید. خوشبختانه تمام مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک از لحاظ شارژدهی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند. برخی از مدل‌ها تا 17 ساعت هم شارژ نگه می‌دارند که در میان محصولات سایر برندها تقریبا بی‌نظیر است. برای حفظ سلامت باتری‌ها سعی کنید بعد از هر بار مکالمه، گوشی را دوباره روی دستگاه پایه قرار ندهید. به عبارتی دیگر، تنها زمانی گوشی را شارژ کنید که باتری‌ها خالی شده باشند.

تلفن بیسیم پاناسونیک را از کجا بخریم؟

محبوبیت زیادی تلفن بیسیم پاناسونیک در کشورمان باعث افزایش محصولات تقلبی در بازار شده‌اند. به همین دلیل و برای اطمینان از اصل بودن تلفن خریداری شده، این کار (خرید تلفن بیسیم پاناسونیک) را فقط در نمایندگی‌های معتبر و مراکز مجاز این شرکت انجام دهید. ما در این زمینه فروشگاه ایده آل گستر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تلفن بیسیم پاناسونیک را از کجا بخریم؟

ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز و نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کنید. عرضه انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به صورت کاملا اورجینال، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر این، کلیه تلفن‌های بیسیم در ایده آل گستر همراه با یک گارانتی شرکتی معتبر 12 ماهه به مشتریان عرضه می‌شوند.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس ideal.org
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام آخر

پاناسونیک در ایران یک برند آشنا و مورد اعتماد به شمار می‌رود و تلفن‌های بیسیم ساخت این کشور، انتخاب اول مشتریان برای خرید یک تلفن خانگی هستند. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی چند ویژگی جالب این تلفن‌‌ها پرداختیم تا شما عزیزان با اطلاعات کافی نسبت به خرید یکی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک اقدام کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *