فناوری

سامسونگ در سال 2024 روی عملکرد، کیفیت و هوش‌مصنوعی مولد تمرکز می‌کند

هان‌جونگ هی “مدیرعامل و نایب رئیس هیأت‌مدیره” و کیونگ کیهیون “مدیرعامل شرکت” ضمن تبریک سال نو میلادی، استراتژی‌های سامسونگ در سال 2024 را بیان کردند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید.

آن‌ها تأکید کردند که درسال 2024 دنباله‌رو فناوری‌های به‌روز خواهند بود تا مزیت رقابتی خود را در بازار حفظ کنند. به گفته آن‌ها، سامسونگ می‌خواهد رقابت‌پذیری خود را از طریق “برتری فناوری و سازگاری با تغییرات آینده” تقویت کند.

مدیران اجرایی و استراتژی سامسونگ، گفتند که درسال جدید برای بخش‌های موبایل، لوازم‌خانگی و نرم‌افزار روی عملکرد و کیفیت تمرکز خواهند داشت. آن‌ها همچنین از تراشه‌سازی خود خواسته‌اند تا با بهبود فناوری تراشه‌ها، موقعیت خود را در بازار حفظ و رشد دهند.

به‌گفته مدیران این شرکت، سامسونگ خواستار استفاده از هوش‌مصنوعی مولد در فرآیندهای کاری است. آن‌ها می‌گویند: «ما باید شیوه کار و تجربه دستگاه‌های خود را با استفاده از هوش‌مصنوعی مولد، متحول کنیم. باید یک تغییر اساسی در تفکر خود ایجاد کنیم و محصولات سبز آینده کشف کنیم.»

براین‌اساس انتظار داریم که معرفی سری گلکسی اس24 سامسونگ، تماماً در مورد هوش‌مصنوعی باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ در سال 2024 در بخش‌های دیگر خود چه چیزهایی را ارائه می‌دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید