موبایل

سری نوت 40 اینفینیکس با تراشه اختصاصی چیتا X1 وارد بازار می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، سری نوت 40 اینفینیکس از تراشه اختصاصی چیتا X1 برای بهینه‌سازی شارژ دستگاه استفاده می‌کنند.

هفته گذشته اینفینیکس اعلام کرد که سری نوت 40 را در 18 مارس (28 اسفند) عرضه می‌کند. اکنون این شرکت تأیید کرده که برخی از تلفن‌های این سری دارای تراشه اختصاصی چیتا X1 برای نظارت بر فرآیند شارژ هستند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این همان تراشه‌ای است که اینفینیکس ازآن بانام All-Round FastCharge 2.0 یاد می‌کند؛ طبق گزارش‌های منتشرشده این تراشه می‌تواند سرعت شارژ سیمی را به 260 وات و شارژ بی‌سیم را به 110 وات برساند. اما طبق اعلامیه، X1 در دستگاه‌های فعلی سرعت شارژ 100 وات را ارائه می‌دهد.

تراشه چیتا X1 چه کارایی دارد؟

تراشه چیتا X1 اینفینیکس، نرخ شارژ را برای محافظت از سلامت باتری بهینه می‌کند. این تراشه درلحظه روی سرعت شارژ و دمای دستگاه نظارت می‌کند تا مطمئن شود باتری سالم می‌ماند و عمر آن افزایش پیدا می‌کند.

این پلتفرم 8 سناریوی شارژ را برای شارژ سیمی، بی‌سیم، با سیم معکوس و شارژ بی‌سیم معکوس از جمله کار با باتری در طول شب یا استفاده از تلفن در دماهای شدید را ارائه می‌دهد.

سرعت شارژ سری نوت 40 اینفینیکس

این تراشه توسط یک سپر امنیتی 63 سطحی، ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند؛ این ماژول می‌تواند از دستگاه در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. علاوه‌براین، اینفینیکس اعلام کرده که چیتا X1 را برای پردازش سریعتر، عملکرد بهتر و گوشی سبک‌تر تا حد ممکن کوچک کرده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید