نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام به‌زودی به‌شما اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را به عقب برگردانید

براساس گزارش منتشرشده، به‌زودی اینستاگرام به‌شما اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را در گذشته منتشر کنید.

اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در بین کاربران کاربران است. به‌تازگی اسکرین‌شاتی از ویژگی جدید اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌شده که نشان می‌دهد به‌زودی می‌توان پست‌های خود را به عقب برگرداند.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، الساندرو پالوزی (افشاگر قابل اعتماد) تصویری را در شبکه‌اجتماعی X از ویژگی جدیدی که اینستاگرام روی آن کار می‌کند به اشتراک گذاشته‌شده است. در تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده، گزینه پست به گذشته «Post to the Past» در بین لیست گزینه‌های اشتراک‌گذاری دیده می‌شود.

ویژگی پست به گذشته اینستاگرام

ویژگی پست به گذشته با نماد تقویم نشان داده می‌شود و درست بالای گزینه Boost post قرار می‌گیرد. یک فلش در سمت راست این گزینه قرار می‌گیرد که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تاریخی در گذشته که می‌خواهید پست‌تان منتشر شود را انتخاب کنید.

باید دید اگر این ویژگی در دسترس قرار بگیرد، چه پیامدهایی به‌همراه خواهد داشت. جدا از مزیت‌هایی که به‌همراه خواهد داشت، مطمئناً می‌تواند راه را برای سودجویی برخی افراد باز کند.

در هفته گذشته، پالوزی چندین پیشرفت دیگر اینستاگرام اعم‌از امکان ارسال فایل در پیام‌های پیامکی اینستاگرام، فرمت جدید Shot Story و ابزار دوربین Pop-Mode را فاش کرده است. نظرشما درباره قابلیت برگرداندن پست‌ها به گذشته در اینستاگرام چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *