هوش مصنوعی

با ویژگی جستجو دایره‌ای، متن‌ها را فوری ترجمه کنید

ویژگی جستجو دایره‌ای به قابلیت ترجمه فوری مجهز شد؛ انتخاب کنید تا برای شما ترجمه شود.

هفته گذشته بود که گوگل ویژگی جستجو دایره‌ای را برای سری پیکسل 6 و پیکسل 7a منتشر کرد و گفت که این ویژگی به‌زودی قابلیت ترجمه فوری را دریافت می‌کند. اکنون جی‌اس‌ام‌آرنا گزارش می‌دهد که این قابلیت درحال انتشار است.

درخصوص ترجمه فوری با ویژگی سرچ دایره‌ای، گفته می‌شود که این ویژگی بصورت خطی ترجمه می‌کند و متن ترجمه‌شده کاملاً جایگزین متن اصلی می‌شود.

نحوه‌کار با این ویژگی بسیار ساده است؛ ابتدا باید سرچ دایره‌ای را به‌روش مرسوم فراخوانی کنید، سپس روی نماد Translate جدید در سمت‌راست نوار گوگل ضربه بزنید تا متن برای شما ترجمه شود.

ترجمه فوری با ویژگی سرچ دایره‌ای همراه شد.

درنظر داشته باشید برای استفاده ازاین ویژگی، باید یکی از دستگاه‌هایی را داشته باشید که از ویژگی جستجو دایره‌ای پشتیبانی می‌کنند؛ دستگاه‌هایی مانند پیکسل 6 به بعد و یا یکی از سری‌های گلکسی S24، گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 و یا گلکسی زد فلیپ 5.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی تا چد حد گسترده خواهد بود و برای چه تعداد از دستگاه‌ها ارسال می‌شود. اگر یکی از دستگاه‌های واجد شرایط را دارید و هنوز ویژگی ترجمه فوری برای شما اضافه نشده است، فعلاً صبر کنید چراکه بعضاً هفته‌ها طول می‌کشد تا ویژگی برای همه منتشر شود.

نظرشما درباره ویژگی ترجمه فوری با جستجو دایره‌ای چیست؟ آیا می‌تواند کاربردی باشد؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *