موبایل

سامسونگ گلکسی M15 5G را بی‌سروصدا معرفی کرد + مشخصات رسمی

سامسونگ رسماً از تلفن جدید گلکسی M15 5G رونمایی کرد.

سامسونگ در تازه‌ترین اقدام خود، تلفن‌هوشمند دیگری را به سری گلکسی M خود اضافه کرد. براساس گزارش منتشرشده توسط گیزموچاینا، سامسونگ تلفن گلکسی M15 5G را در بازارهای منتخب از جمله عراق در سکوت خبری عرضه کرد.

درحالیکه تاکنون هیچ جزئیاتی درباره دردسترس بود و قیمت این دستگاه دردسترس نیست، اما سامسونگ مشخصات این موبایل را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

طراحی گلکسی M15 5G

مشخصات گلکسی M15 5G

طبق لیست مشخصات درسایت رسمی سامسونگ، تلفن جدید گلکسی M15 5G از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می‌کند که حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می‌دهد.

این مدل طراحی شبیه‌به نسل‌های پیش خود دارد؛ درحالیکه گوشه‌های دستگاه برای کنترل راحت‌تر گرد طراحی‌شده‌اند، در پشت دستگاه می‌توانیم سه حلقه دوربین را مشاهده کنیم. گلکسی M15 5G جدید در رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره و خاکستری عرضه خواهد شد.

درپنل پشتی دستگاه ترکیب سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بصورت عمودی زیر هم برای عکاسی و فیلمبرداری قرار گرفته‌اند. برای دوربین سلفی نیز از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده شده است.

دوربین‌های گلکسی M15 5G

سامسونگ بصورت رسمی پردازنده گلکسی M15 5G را تأیید نکرده، اما می‌گوید که از یک پردازنده اوکتا با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز استفاده کرده است؛ بااین‌حال، مشخصات پردازنده ذکرشده توسط سامسونگ با دایمنسیتی +6100 مدیاتک مطابقت دارد و احتمالاً ازاین پردازنده برای تلفن جدید سری M استفاده شده است.

پردازنده مذکور با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی جفت می‌شود که البته حافظه ذخیره‌سازی را می‌توان از طریق میکروSD تا 1 ترابایت افزایش داد.

باتری 6000 میلی‌آمپری گلکسی M15 5G

درسایت رسمی سامسونگ آمده که گلکسی M15 5G با اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود و 4 به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل و 5 سال آپدیت امنیتی را دریافت می‌کند. درنهایت انرژی دستگاه را باتری 6000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 25 واتی تأمین خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این تلفن می‌توان به‌مواردی همچون جک 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور اشاره کرد. نظرشما درباره تلفن جدید سامسونگ چیست؟ آیا ارزش خرید کردن را دارد؟ترین تلفن سری M

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید