ریپورتاژ آگهی

به جای آیفون 12 پرومکس این گوشی ها را بخرید!

آیفون 12 پرومکس بزرگ ترین و جدیدترین پرچمدار حال حاضر کمپانی اپل است، اگر قصد خرید این گوشی را دارید بهتر است بدانید که قیمت آیفون ۱۲ پرومکس نسخه 128 گیگ در حال حاضر چیزی در حدود 34 میلیون تومان است. اما آیا این گوشی واقعاً ارزش خرید دارد؟ با این مبلغ به جای این گوشی چه گوشی های دیگری می توان خرید؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر امکانات برای شما الویت دارند، آیفون 12 پرومکس به جزء سنسور Lidar، دوربین باکیفیت و فیلمبرداری باکیفیت، امکانات خاص دیگری را ارائه نمی کند، شما می توانید با مبلغی بسیار پایین تر این امکانات را بعلاوه باتری قدرتمندتر و شارژر پرسرعت تر در گوشی های پرچمدار دیگر دریافت کنید. ما در اینجا 3 گوشی قدرتمند با این امکانات (به جز سنسور Lidar و البته قیمتی به مراتب پایین تر) را به شما معرفی خواهیم کرد.

ضمناً اگر قصد خرید اپل آیدی دارید و به دنبال سایت اپل ایدی هستید می توانید با مراجعه به آیدی تاپ (idtop.ir) با ارزان ترین قیمت، بالاترین کیفیت و پشتیبان 24 ساعته اپل آیدی بخرید.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی نوت 20 اولترا شاید آخرین نسخه از سری نوت سامسونگ باشد، این گوشی نه تنها دوربین قدرتمند و صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگی دارد، بلکه از فناوری5G و قلم Spen نیز پشتیبانی می کند. گلکسی نوت 20 اولترا جایگزین بسیار مناسبی برای گوشی آیفون 12 پرومکس محسوب می شود زیرا با اختلاف فاحش قیمت 10 میلیونی نسبت به این گوشی امکانات بسیار جذابی را ارائه می کند.

وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 پرو

اگر اهل دنیای موبایل و تکنولوژی باشید قطعاً نام وان پلاس 8 پرو (معروف به اپل چین) را شنیده اید، این گوشی به قدری با کیفیت است که می تواند با قیمت 25 میلیونی خود امکاناتی را ارائه کند که به حق جایگزین مناسب ایفون 12 پرومکس شود. وانپلاس 8 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، دوربین 4 گانه 48،8،48،5 مگاپیکسلی و باتری بسیار قدرتمند 4510 میلی آمپر ساعتی است.

می 10 پرو 5G

یکی دیگر از بهترین گوشی های پیشنهادی ما به شما شیائومی می 10 پرو 5G است. این گوشی نه تنها با دوربین 108 مگاپیکسلی خود توانسته است امتیاز 128 را دگزومارک (2 امتیاز کمتر از آیفون 12 پرومکس) کسب کند، بلکه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در کنار شارژر سریع 50 وات ارائه می کند که در نوع خود فوق العاده است. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و صفحه نمایش 6.67 اینچی سوپر آمولد است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من از سایتشون اپل آیدی خریدم قابل اعتمادن و خدایی ام خیلی ارزون میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *