موبایل

مدل‌های ساختگی آیفون 16، طراحی دوربین و اندازه دستگاه‌ها را فاش می‌کنند

طبق مدل‌های ساخته‌شده، ماژول دوربین در مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس به سبک آیفون X طراحی می‌شوند.

اطلاعات از دیوارهای امنیتی اپل هم عبور کرده‌اند و اکنون شاهد تصویری از چهار مدل سری آیفون 16 هستیم. تصویر فاش‌شده، یک تصویر ساختگی است که به‌ما اجازه می‌دهد تا دو مولفه سایز و دوربین را در مدل‌های مختلف این سری بررسی کنیم.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، این تصاویر را Sonny Dickson در شبکه‌اجتماعی ایکس به‌اشتراک گذاشته است. شاید مهمترین چیزی که دراین تصاویر به چشم بیاید، دوربین‌ها باشند؛ اما یک مشکل وجود دارد و آن‌هم این است که لنز همه دوربین‌ها به یک اندازه می‌باشد که این یک تضاد بزرگ است و مطمئناً در دنیای واقعی، تغییر خواهند کرد.

تصویر ساخته‌شده از طراحی سری آیفون 16 اپل

در نگاه اول دوربین‌های مدل آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را میبینیم که بازطراحی شده‌اند و طراحی مشابه آیفون X خواهند داشت. دراین مدل‌ها دوربین‌ها بصورت عمودی زیر هم قرار خواهند گرفت.

مورد بعدی که در تصویر واضح است، اندازه بزرگ‌تر مدل پرو مکس نسبت‌به سایر مدل‌هاست. گفته می‌شود آیفون 16 پرو مکس از یک نمایشگر 6.9 اینچی استفاده خواهد کرد، درحالیکه آیفون 15 پرو مکس فعلی نمایشگری 6.7 اینچی دارد.

بجزء دو تغییر ذکرشده، نمی‌توان تفاوت دیگری را مشاهده کرد. انتظار می‌رود که برخی از مدل‌ها دارای دکمه مخصوص دوربین باشند. همچنین انتظار داریم که برای مدل‌های پرو از یک چیپست جدیدتر استفاده شود و سیستم‌عامل iOS 18 با چند ترفند هوش‌مصنوعی همراه باشد.

انتظار داریم که اپل سری آیفون 16 را در ماه سپتامبر عرضه کند. بنابراین زمان زیادی تا عرضه این سری باقی مانده و مطمئناً دراین مدت بازهم شایعاتی درباره این سری منتشر خواهد شد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *