موبایل

رندرهای آیفون 16 پرو تغییرات جزئی در طراحی را نشان می‌دهند

باتوجه به‌اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه سری آیفون 16 اپل داریم، اما سایت مک‌روموس رندرهایی را از مدل‌های آیفون 16 پرو (با اسم رمز Diablo) و آیفون 16 پرو مکس (با اسم رمز لایتنینگ) به اشتراک گذاشته است. در ادامه باما همراه باشید تا تغییرات این دومدل را بررسی کنیم.

براساس تصاویری که مک‌روموس منتشر کرده، طراحی هردو مدل مشابه نسل‌های قبل خود است و تنها تغییراتی که داشته‌اند، نمایشگرهای بزرگتر مورب و دکمه خازنی Capture در سمت‌راست زیر دکمه پاور است.

رندر آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس

مشخصات احتمالی آیفون 16 پرو و پرو مکس

انتظار می‌رود که اپل برای آیفون 16 پرو از یک نمایشگر 6.27 اینچی استفاده کند و دستگاه دارای ابعاد 149.6×71.45×8.25 میلیمتر با وزن 194 گرم باشد. در مورد آیفون 16 پرو مکس نیز انتظار داریم که دارای یک صفحه‌نمایش 6.85 اینچی و ابعاد 163×77.58×8.25 میلیمتر با وزن 225 گرم باشد.

در مورد دوربین‌ها نیز گفته می‌شود که هردو مدل پرو آیفون 16 دارای دوربین‌های فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی هستند، درحالیکه مدل آیفون 16 پرو از یک لنز زوم تتراپریسم 5 برابری نیز بهره می‌برد.

شاید جالب‌ترین جنبه سخت‌افزاری هردو دستگاه، دکمه کپچر (Capture) باشد که شایعه‌شده دارای سنسور نیرو است و هم سطح با قاب گوشی قرار خواهد گرفت. از دکمه کپچر انتظار می‌رود که بعنوان یک میانبر برای دوربین عمل کند.

باتوجه به‌ قرار گرفتن دکمه کپچر در سمت راست تلفن، اپل مجبور است آنتن mmWave انحصاری ایالات متحده خود را به‌سمت چپ تلفن منتقل کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید