موبایل

آیفون 17 اسلیم کوچکترین نمایشگر را در تلفن‌های اپل خواهد داشت

به‌نظر می‌رسد آیفون 17 اسلیم، نمایشگری کوچک‌تر از آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس خواهد داشت.

امروز شایعه‌ای منتشرشده که می‌گوید اپل قصد دارد جانشین آیفون 16 پلاس را بعنوان آیفون 17 اسلیم نامگذاری کند. با توجه‌به نامگذاری این مدل، می‌توانیم اینطور نتیجه بگیریم که آیفون 17 اسلیم، باریک‌ترین عضو سری آیفون 17 خواهد بود.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، راس یانگ از مشاوران زنجیره تأمین نمایش اپل هم گفته که نمایشگر آیفون 17 اسلیم 6.55 اینچ اندازه خواهد داشت، درحالیکه آیفون 15 پلاس 6.7 اینچ اندازه دارد و پیش‌بینی می‌شود که آیفون 16 پلاس هم این سایز صفحه‌نمایش را حفظ کند.

گفته می‌شود هدف اپل از کاهش سایز نمایشگر مدل اسلیم، جذب مشتری برای مدل پرو مکس است. میدانیم که مدل آیفون 16 پرو مکس قرار است نمایشگری 6.9 اینچی داشته باشد و اگر اپل این سایز را برای مدل آیفون 17 پرو مکس هم اعمال کند، تفاوت قابل‌توجهی بین نمایشگر مدل پرو مکس و اسلیم بوجود خواهد آمد. از این‌رو اپل می‌خواهد مشتریانی که دنبال نمایشگر بزرگتر هستند را به مدل پرو مکس و مشتریانی که به‌دنبال نمایشگر کوچکتر هستند را به مدل اسلیم و پایه هدایت کند.

جدا از همه این شایعات و اینکه چه کسی آن را عنوان کرده، باید درنظر داشته باشیم که هنوز 18 ماه تا زمان عرضه سری آیفون 17 فاصله داریم و مطمئناً دراین زمان چیزهای زیادی تغییر خواهند کرد.

نظرشما درباره این شایعه چیست؟ آیا موافق هستید که اپل دستگاه‌های خود را از نمایشگر متمایز کند؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *