خودرو

شرایط و جزئیات مزایده خودروهای آسیب‌دیده ایران خودرو اعلام شد [دی 1402]

براساس آخرین اطلاعات منتشرشده، شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو ایران، تعدادی از خودروهای آسیب‌دیده و تصادفی را از طریق مزایده عمومی به‌فروش برساند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این طرح را بررسی کنیم.

براساس آگهی مزایده به‌شماره 48-2، این مزایده از تاریخ 21 دی‌ماه 1402 به‌مدت 4 روز تا 24 دی‌ماه 1402 همه‌روزه از ساعت 8:30 تا 15:00 بصورت اینترنتی برگزار می‌شود. گفتنی‌است که ایران‌خودرو برای اینکه از هرگونه سودجویی جلوگیری کند، اعلام کرده است که ارائه پیشنهاد قیمت صرفاً ازطریق سایت اینترنتی Auction.ikco.ir صورت خواهد گرفت.

متقاضیانی که اسامی آن‌ها در اعلام نتایج، بعنوان برنده مزایده عنوان می‌شود، باید در موعد مقرر نسبت‌به واریز کل مبلغ خودرو اقدام کنند؛ درغیراینصورت طبق شرایط مزایده، سپرده شرکت‌کننده بدون هیچگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع برگزار کننده مزایده ضبط می‌شود و شخص حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. درضمن بعد از واریز وجه مابه‌التفاوت، امکان انصراف وجود ندارد.

شرایط کامل شرکت در مزایده، در سایت ایران‌خودرو به آدرس ikco.ir درج شده است و پیشنهاد می‌شود پیش از شرکت، آن را مطالعه کند. درصورتی که در مزایده شرکت کنید و پیشنهاد قیمت ارائه دهید، به‌منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده تلقی می‌شود.

مزایده خودروهای آسیب دیده ایران خودرو

شرایط شرکت در مزایده خودروهای تصادفی ایران خودرو

در شرایط این مزایده آمده که مزایده شامل محدودیت کدملی نمی‌شود و می‌توان با یک کدملی برای چند خودرو ثبت‌نام کرد.

متقاضیان پیش‌از اینکه بخواهند برای ثبت‌نام و دریافت اسناد مزایده اقدام کنند، باید وارد سایت esale.ikco.ir شوند و اطلاعات شخصی خودشان را تکمیل کنند. درغیراینصورت، متقاضی نمی‌تواند در مزایده شرکت کند.

متقاضیانی که قصد دارند دراین مزایده شرکت کنند، بایستی مبلغ 10 میلیون‌تومان را بعنوان سپرده برای هر خودرو از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سامانه اینترنتی پرداخت کنند. لازم به‌ذکر است که مبلغ بایستی از حساب اصلی شخصی که می‌خواهد در مزایده شرکت کند، واریز شود.

مزایده خودروهای تصادفی امداد خودرو ایران توسط ایران خوردو

محل برگزاری مزایده

بنابر اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو، مزایده خودروهای آسیب‌دیده و تصادفی گروه امداد خودرو ایران در آدرس زیر برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند در تاریخ و زمان اعلام شده، به محل مزایده مراجعه نمایند.

محل برگزاری مزایده: جاده قدیم کرج – بزرگراه شهید متوسلیان – سه‌راهی شهریار به‌سمت شهریار – دور برگردان اول به‌سمت تهران بعد از سردخانه استقلال – کوچه اول – داخل کوچه سمت‌چپ اولین درب انبار (انبار بدنه ایساکو)

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید