ریپورتاژ آگهی

اینترنتی دوربین مداربسته بخریم!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید اینترنتی دوربین مداربسته : امنیت را بدون دغدغه برای خود خریداری کنید

اگر صاحب فروشگاه یا کارگاهی باشید حتما تاکنون به فکر خرید دوربین مداربسته افتاده‌اید. حال اگر فضای فروشگاه یا محیط مورد نظرتان بزرگتر باشد و یا وسایل و تجهیزات ارزشمندی در آن محیط نگهداری کنید حتما وجود دوربین مداربسته برای شما الزام بیشتری  پیدا می‌کند.

امروزه دوربین های مداربسته نه تنها در فروشگاه های بزرگ، بلکه در  کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ نیزبه یک وسیله ضروری برای حفظ امنیت آن محیط تبدیل شده است همچنین از دوربین‌های مداربسته در مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک و آپارتمان‌ها نیز مورد استفاده می‌شود. اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان را دارید و می‌خواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، بهتر است با ما همراه شوید تا قبل از خرید خود از نکات مهمی اطلاع یابید:

مهم ترین معیارها در انتخاب دوربین مداربسته کدامند؟

  • هزینه یا بودجه‌ای که برای خرید دوربین مداربسته اختصاص می‌‌دهید.
  • اهمیت کیفیت تصویر متناسب با محیطی که در آن خواهد بود.
  • کدام پردازش و تکنولوژی مد نظر ماست و کدام را انتخاب کنیم.
  • نمای تصاویر قرار است در محیط داخلی باشد یا محیط خارجی!
  • وسعت فضای موردنظر

هزینه یا بودجه

بهتر است میزان هزینه‌ای که برای پیاده کردن سیستم نظارتی امنیتی خود در نظر گرفته‌اید با تعداد دوربین‌های مداربسته و هزینه کلی آنها برآورد کنید و در صورت عدم تطابق می‌توانید از دوربین‌ها با برند ارزان‌تر استفاده کنید.

اهمیت کیفیت تصاویر

یکی از مهم‌ترین عواملی که کیفیت تصاویر دوربین مداربسته را مشخص می‌کند رزولوشن و یا قدرت تفکیک پذیری دوربین می‌باشد. اگر کیفیت تفکیک و قدرت تشخیص جزئیات برای شما اهمیت دارد باید از دوربین های مداربسته AHD یا تحت شبکه استفاده کنید. تمام دوربین‌های آنالوگ HD از انتقال تصاویر ویدئویی کابل کواکسیال پشتیبانی می‌کنند و معمولا می‌توانید با کابل‌های RG_59  تا ۵۰۰متر تصاویر ویدئویی را منتقل نمایید. نسل‌های جدیدتر دوربین‌های دارای تکنولوژی آنالوگ HD، از رزولوشن های ۵، ۴ و ۴K پشتیبانی می‌کند.

پردازش و تکنولوژی

دوربین‌های مداربسته به دو دسته تقسیم می‌شوند: دوربین‌های مداربسته دیجیتال (با کابل شبکه) و دوربین‌های مداربسته آنالوگ (با کابل کواکسیال). با پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های آنالوگ یا کواکسیال جدید کیفیت تصاویرشان با دوربین‌های دیجیتال برابری می‌کند. سری جدید دوربین‌های آنالوگ در پردازش‌های AHD ، HDCV ،  HDTV روانه بازار شده است که بین آن‌ها سیستم مداربسته AHD به دلیل قیمت مناسب و ارزان‌تر بودن نسبت به سایر دوربین‌ها مثل  HDCV(تکنولوژی اختصاری شرکت داهوا) HDTVI  (تکنولوژی اختصاری شرکت هاک ویژن) ارزان‌تر است. این دو برند از برندهای جهانی هستند.

دوربین‌های مداربسته محیط داخلی و خارجی

دوربین‌های مداربسته‌‌ای که در محیط‌های وسیع و خارجی نصب می‌شوند با دوربین‌هایی که در محیط‌های داخلی نصب می‌شوند تفاوت دارند. در محیط‌های خارجی باید بدنه دوربین‌ها محکم و کیفیتشان بالا باشد. جنس بیشتر دوربین‌ها در محیط بیرونی از بولت است که هم قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و هم روی سقف می توانند نصب شوند. در سایتایران دزدگیر اطلاعات کاملی درباره انواع دوریبن‌ها مداربسته به شما داده‌ایم.

خرید آنلاین دوربین مداربسته

برای نصب دوربین مداربسته در محیط‌های داخلی که مسقف هستند مثل اداره مدارس پارکینگ می‌توان از دوربین‌های گنبدی یا (dome) استفاده کرد که روی سقف نصب می‌شوند. البته برخی دوربین‌های گنبدی که با پایه‌های بلند وارد بازار می‌شوند مناسب محیط‌های خارجی هستند و برای نظارت بر سطح شهر کاربرد دارند و به آن‌ها اسپید دام گفته می‌شود.

دوربین‌های داخلی معمولاً دارای یک محفظه پلاستیکی هستند که در مقابل شرایط محیطی مثل باد و باران و نور خورشید دوام ندارند. همچنین این مدل دوربین مداربسته در برابر درجه حرارت بالا یا بسیار پایین و سرما به راحتی آسیب میبیند اما مزایای اصلی آن‌ها نسبت به دوربین‌های مداربسته خارجی هزینه کمتر و ابعاد کوچک‌تر آن‌هاست. دوربین‌های مداربسته خارجی، اغلب در برابر آب نفوذپذیری ندارند و گاهی در برابر ضربات مستحکم هستند.

وسعت فضا

مطمئنا هرچه فضای موردنظرتان که قرار است دوربین مداربسته تحت پوشش قرار دهد، بزرگتر باشد باید از دوربین های بیشتر با کیفیت بالاتری استفاده کرد.

مزایای خرید اینترنتی دوربین مدار بسته

برای خرید دوربین مدار بسته مراجع زیادی وجود دارد که می‌توانید با بررسی دقیق و خواندن نظرات و تجربیات شخصی سایر خریداران اطلاعات کافی در مورد دوربین‌های مداربسته و کالای مورد نظرتان بدست آورید. پس از شناخت نیازها و معیارهای خریدتان و نیز بدست آوردن اطلاعات کافی درمورد انواع دوربین‌های مدار بسته، کارایی و کیفیت آن‌ها می‌توانید از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید.

علاوه بر آشنایی راحت با ویژگی‌های محصول می‌توانید با مقایسه دقیق‌تر قیمت تمامی پکیج‌هایی که محصولات نظارتی امنیتی ارائه می‌دهند، انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و علاوه بر آن از تخفیف‌های مناسبتی نیز برخوردار شوید. در واقع با خرید اینترنتی می‌توانید دوربین مداربسته ارزان و مناسب‌تری را خریداری نمایید.

نکات مهم قبل از خرید دوربین مداربسته

  • قبل از خرید حتما کاتالوگ محصول را به دقت مطالعه نمایید تا به خوبی با قابلیت‌ها و آپشن‌های دوربین موردنظر آشنا شوید.
  • هدف خود را از خرید دوربین مداربسته مشخص کنید! اگر هدف نظارت بر کارکنانتان در شرکت است، لازم نیست دوربینی با کیفیت بالا خریداری کنید اما اگر دوربین مداربسته‌ای برای پلاک خوانی نیاز دارید، بهتر است کیفیت بالایی در ارائه تصاویر داشته باشد.
  • قبل از خرید، محیطی که قرار است دوربین در آن نصب شود بررسی کرده و نور آن را مدنظر قرار دهید. اگر قرار است دوربین در شب و یا تاریکی مورد استفاده قرار گیرد، حتما از دوربین‌های مداربسته با قابلیت دید در شب باید استفاده کنید.
  • برای دوربین‌های محیط بیرونی از دوربین مداربسته ضد آب استفاده کنید اما برای دوربین های داخل محیط نیازی نیست هزینه اضافی بابت ضدآب بودن آن کنید.
  • اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان را دارید می‌توانید ویژگی‌های دوربین‌ها را بررسی کرده و از برندهای پایین‌تر یا فروشگاه‌های اینترنتی و خرید مستقیم استفاده کنید.
  • بسته به تعداد دوربین‌های مداربسته مورد استفاده در فضا و کیفیت آن‌ها، باید ظرفیت هارد را انتخاب کنید.

سخن آخر

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید بهتر است ابتدا با انواع دوربین‌های مداربسته و مشخصات هریک آشنا شوید. درصورتی که با ویژگی‌‌های دوربین های مداربسته آشنایی کافی ندارید بهتر است از یک فرد مطلع کمک بگیرید. یکی از روش‌های خرید دوربین‌های مداربسته، خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی به شما امکان مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته مختلف را می‌دهد. خرید از یک سایت معتبر می‌تواند یک روش مناسب برای پیداکردن دوربین موردنیازتان با یک قیمت ایده آل باشد.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *