ریپورتاژ آگهی

مقایسه قیمت هایک ویژن IP با Turbo HD

همانطور که می دانید قیمت محصولات در هر خریدی جزو اولویت هرکسی قرار می گیرد. در این مقاله قصد دارید در یک مقایسه ساده، دو تکنولوژی محصولات هایک ویژن را به شما معرفی کنیم. تکنولوژی تحت شبکه هایک ویژن به IP شهرت دارد و تکنولوژی آنالوگ که نمونه اعلای آن به صورت تکنولوژی TVI عرضه می شود، با عنوان Turbo HD شناخته می شود.

تمام محصولات هایک ویژن از لحاظ اقتصادی قابل بررسی هستند. همواره در هر بحثی، اقتصاد و بحث مالی مطرح است. در جهان دوربین مداربسته مثل سایر محصولات مهم در مورد قیمتش هم بحث و بررسی فراوان وجود دارد. هایک ویژن با عنوان بهترین دوربین مداربسته در جهان، جزو گرانترین محصولات محسوب شده و در این مقاله قصد داریم دو تکنولوژی متفاوت این برند را برای شما معرفی کنیم. در فروشگاه ایران هایلوک فروش ویژه محصولات هایک ویژن و هایلوک وجود دارد و می توانید هر دو تکنولوژی هایک ویژن را با بهترین قیمت خریداری کنید. نشانی وبسایت فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:https://iranhilook.com

مقایسه قیمت هایکویژن تحت شبکه و توربو در این مقاله مشخص می کند کاربر تا چه حد برای خرید هر تکنولوژی باید هزینه بپردازد. با ما همراه باشید. پیش از هر چیز باید در ابتدا این نکته را یادآور شویم که تکنولوژی تحت شبکه یا همان  IPماهیت دیجیتالی دارند و از سیستم به روزی بهره مند هستند. این تکنولوژی قیمت بالایی دارد و در ادامه پس از مقایسه قیمت هایکویژن تحت شبکه و توربو اچ دی متوجه این موضوع خواهید شد. در این مقاله قصد داریم مجموعه 4 دوربین مداربسته را با دستگاه مربوطه در هر دو تکنولوژی با مگاپیکسل یکسان بررسی کنیم.

مقایسه قیمت هایک ویژن IP با Turbo HD

در حال حاضر دوربین مداربسته هایک ویژن اگرچه قیمت بالایی دارد اما جزو پرفروشترین محصولات در این زمینه قرار دارد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم. دوربین مداربسته انواع و اقسام دارد که انتخاب آن منوط به توقعات شما از آن است و البته مهمترین فاکتور در انتخاب آن، بستگی به جیب شما دارد. در نظر داشته باشید اگر قصد دارید یک تجهیزات خیلی باکیفیت داشته باشید، می توانید هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم تجهیزات تهیه کنید.

اقتصاد در بحث دوربین مداربسته یک موضوع کلی در خصوص خرید ارزنده محصولات و تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و بررسی آن اشاره به خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب دارد. در فروشگاه ایران هایلوک  فرایند تهیه تجهیزات در سه مرحله زیر انجام می شود.

  • نخست مشاوره
  • دوم خرید دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته به آن مثل دستگاه، هارد و…
  • سوم نصب و راه اندازی تجهیزات خوب است بدانید شرکت هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم در جهان عرضه می کند که به اقتصادی بودن و ارزان قیمت بودن شهرت دارد. هایک ویژن در سطح جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شود که با کیفیت عالی و تنوع بسیار بالای محصولات، تمام نیاز کاربران را برآورده می کند.
مقایسه قیمت هایک ویژن IP با Turbo HD

فروش ویژه ایران هایلوک شامل تجهیزات نظارتی در این وبسایت اجرایی شده و کاربران می توانند با تخفیف بسیار خوب کالاهای موجود در این سبد را خریداری کنند. در این مقاله اشاره به محصولاتی خواهیم کرد که در فروش ویژه ایران هایلوک قرار گرفته اند.

هایلوک و هایک ویژن بهترین تجهیزات دوربین مداربسته در جهان به شمار می روند. هر دوی این برندهای ساخت یک کشور و یک شرکت هستند و تفاوتهای کمی با هم دارند. در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد. باید بدانیم و بررسی کنیم که دوربین مداربسته مناسب در فروش ویژه را چگونه انتخاب کنیم؟ برای این کار باید بدانیم انتظارمان از یک تجهیزات نظارتی چیست و محصول موردنظرمان چه قابلیتهایی دارد. البته در نظر داشته باشید تهیه یک تجهیزات نظارتی فقط منوط به خرید دوربین مداربسته نیست و شما باید علاوه بر آن، دستگاه، هارد، کابل، آداپتور و اتصالات مناسب را هم تهیه کنید. درواقع پیش از همه باید بدانیم می خواهیم کدام فضا را تجهیز کنیم.

در نظر داشته باشید خرید دوربین مداربسته صرفا تمام هزینه های تهیه تجهیزات نیست و برای فعالسازی یک تجهیزات نظارتی کامل باید مراحل زیر را طی کنید و بابت آنها هزینه بپردازید:

  1. خرید دوربین مداربسته
  2. نصب دوربین مداربسته(تنظیم و جایگذاری)
  3. نصب دستگاه(وصل کردن هارد، آغاز کار و آموزشهای مرتبط)
  4. کابل کشی(به همراه داکت کشی و فلکسی کشی در صورت نیاز)
  5. نصب سوئیچ(فقط برای تکنولوژی تحت شبکه و همراه با آن دسته دستگاه های بدون پی او ای)
  6. جاگذاری رک و باکس(در صورت نیاز)
  7. انتقال تصویر بر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی(در صورت نیاز)

در محصولات نسل جدید هایک ویژن قابلیت انتقال تصویر روی موبایل به سادگی فراهم شده است. تمام موارد ذکرشده در کنار هم جزو ملزومات نصب سیستم نظارتی است و هر کدام مکمل یکدیگرند.

مقایسه قیمت هایک ویژن IP با Turbo HD

فرقی نمی‌کند که چه پروژه‌ای پیش رو دارید و فضای موردنظر شما، چقدر وسعت دارد. هایک ویژن، برندی است که در موارد گوناگون کاربرد دارد و مشتریان این برند، اگر قبلا از آن استفاده کرده باشند، حتما برای پروژه بعدی باز هم سراغ آن خواهند آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66735544 یا شماره 09901220030 با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

نسل جدید هایک ویژن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در این مقاله محصولات تازه ای که جایگزین محصولات قدیم تر هایک ویژن شده اند، بررسی شد. درواقع پس از مدتی و با پیشرفت علم و به روز شدن تکنولوژی، هر برندی اقدام به ایجاد تحول در محصولات خود می کند. هایک ویژن هم که از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظارتی شروع کرده است، پس از گذشت چند سال، محصولات قدیم خود را از خط تولید خارج می کند و موارد جدید را جایگزین می کند.

نسل جدید محصولات هایک ویژن موسوم به محصولات سال 2022 میلادی، جایگزین دوربین مداربسته و دستگاهی شده اند که پیشترها در این شرکت تولید می شده و به فروش می رسیده است. هر محصول جدیدی که جایگزین موارد قبلی می شود به دلیل رفع نواقص قبلی عرضه می شوند و باعث پیشرفت در زمینه تجهیزات نظارتی می شود.

مقایسه قیمت تجهیزات 4 کانال

در دو تکنولوژی متفاوت هایک ویژن قصد داریم ارزانترین محصول را برای شما با قیمت ارائه شده در لیست مقایسه کنیم و همه آنها را از دوربین مداربسته بولت انتخاب می کنیم.

ارزانترین دوربین مداربسته بولت TVI هایک ویژن در لیست قیمت با 611 هزار تومان به فروش می رسد؛ این در حالی است که ارزانترین دوربین مداربسته بولت IP قیمتی در حدود یک میلیون و 700 هزار تومان دارد. یعنی برای تهیه 4 عدد دوربین مداربسته اگر قصد دارید از تکنولوژی IP استفاده کنید باید بیش از 4 میلیون تومان هزینه بیشتر پرداخت کنید.

در دستگاه اما اوضاع به این شکل نیست و قیمت هر دو دستگاه در هر دو تکنولوژی تقریبا یکسان است. در نظر داشته باشید برای تجهیز فضای موردنظر به صورت کامل، قیمت کابل شبکه به مراتب بیشتر از قیمت کابل ترکیبی است اما قیمت هارد و سایر اتصالات برابر است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *